Inca un pas inainte (break up)


 

 

 

–    Trebuie sa mai iau o cutie ca nu incap toate lucrurile astea in geamantane

–    Nu`i nimic.. mai poti sa lasi aici ce nu`ti incape si sa vii maine sa le iei

–    Lasa.. mai bine le iau acum!

9 Seara… multe haine, multe perechi de pantofi, multe genti.. priviri nervoase. Imi faceam bagajele si plecam. Eu eram linistita, resemnata, incercasem totul si ma alesesem cu reprosuri…

Cu doua seri inainte..

–     N`am crezut niciodata ca vei pleca.. am crezut ca o sa ramai mereu aici..

In seara in care`mi faceam bagajele… dupa cautari si dupa 2 ore tampite, bagajele erau gata sa paraseasca apartamentul care le gazduise timp de 2 ani. Mai departe.. cu capul sus si privirea demna.

–    Ia-ti la revedere de la animale pana termin eu de vorbit la telefon..

Mda..  imi revenea in minte melodia Rihanei.. „How about a round of applause, a standing ovation but you put on quite a show very entertaining”.. am dus cele multe bagaje pe care le aveam la masina..

–    Bine.. ma suni daca am uitat ceva si sa-mi spui cum facem cu telefonul

–    Aham..

Si dusa am fost.. cand am ajuns la destinatie taximetristul mi-a pus o singura intrebare..

–    E prietenul tau?

–    Fostul…

–     Repede ti-a mai adus bagajele la masina.. se vede ca te iubeste mult…

5 ani dusi. 5 ani si linie. 5 ani.. si am plecat cu ce am venit minus inima si orgoliu. Deci.. mai dam o pagina in cartea vietii si rescriem istoria.

 

Ma delectez cu o cana de cafea dulce la 10 seara si ma intreb.. maine sa ma imbrac cu fusta neagra sau cu rochita roz?

Ea [pasi mici, inca in faza de negare]

Lasă un răspuns

