Zborul meu


ceata

E drumul pe care l`as strabate mereu.. E drumul meu si ceata pe care o iubesc..

Mi`am lasat privirile sa se desfate cu un cer senin, am zburat printre norii pufosi si albi, mi`am intins aripile albe in albastrul clar al cerului. Am facut inconjurul lumii, fara sa mai am timp si spatiu. Fara sa mai fiu eu.. fara ganduri.. doar zbor si aer. Si soarele cald.

In asemenea zile imi amintesc mereu de momente in care credeam ca lumea e a mea. Si probabil ca in felul meu am dreptate, lumea e in parte a fiecaruia dintre noi. Asa cum noi suntem o parte din ea.. un cerc vicios.

Ma las sa plutesc odata cu fumul din camera pe Behind blue eyes a celor de la Limp Bizkit, ma ridic tot mai sus in diferite forme, ma impletesc cu tot ceea ce intalnesc si ma evapor.. again.. and again.

sperante

Sunt visele si dorintele mele.Totul intr`o poza care valoreaza 1000 de cuvinte..

Nu stiu de cate ori am facut alegeri in viata, dar stiu ca in general le`am facut pe alea proaste. Am ales sa renunt la ceva cu gandul ca un altceva va completa ceea ce am pierdut, am ales sa fug, nestiind ca fuga nu face decat sa amplifice senzatii pe care te chinui sa le stingi, am ales sa uit, nestiind ca tot ceea ce e scrijelit in tine, nu se sterge niciodata, am ales sa nu ma uit niciodata inapoi pentru ca nu regret nimic, nestiind ca uneori e bine sa inveti din greselile trecutului.

Acum trebuie sa aleg iar.. Si aman momentul. pentru ca de fapt nu vreau sa mai aleg. Vreau sa fiu pur si simplu libera. Sa zbor, sa stimt iar ca e lumea e a mea, sa nu mai simt niciodata ca mor intre mainile care odata imi dadusera viata, sa nu simt ca ma sufoca o dragoste care ma invata sa respir.

Daca as avea un buton as pune stop. Fara ganduri. Fara trairi. Fara sentimente. Doar liniste si o pace interioara dupa care tanjesc de 5 ani.

Oamenii sunt fiinte complexe, atunci eu vreau sa fiu nimic mai mult decat o adiere de vant, o raza de soare.. e simplu. Si as fi pretutindeni.

Ziceam nu de mult ca viata e atat de roz pe cat ti`o faci sa fie, stiu ca asa e. Azi sunt doar o eu cu tente de albastru. Azi nu vreau sa aleg intre trecut si prezent. Azi nu vreau nimic.  Azi sunt fara voi, fara sa ma presati, fara sa ma intrebati, fara nimeni.

Doar eu. in multime… pe strada mea, plimbandu`ma si simt vantul si soarele care ma imbratisaza. Azi zbor. Fara forme, fara continut, doar liniste..

podZborul meu..

Ea

Lasă un răspuns

