Prajitura mea


Muuulte tigari. O sticla de whisky… multe cumparaturi. Ora 21.. Eu si a mea prietena buna.

Cu o ora inainte o sunasem..

– Te imbraci.. in 20 de minute vin si te iau. Noi doua si o sticla de whisky.. facem negresa. Te tine?

– Zboara puiule, zboara! Te astept!

Se uita uimit la mine… Eram ravasita dupa o zi in care n`am apucat nici sa fumez o tigare ca un om sanatos la cap.

Multe cumparaturi si 10 minute mai tarziu o ridicam pe A. Restul e istorie.. stiu ca radeam mult cand am iesit pe la 11:30 noaptea din casa in cautari de magazin non stop ca sa cumparam lapte praf. Si am ras de cat de praf eram..

Minunata noastra prajitura facuta cu dragoste, alcool si mult tutun a iesit grozava. Am urato! sincer… vroiam sa iasa prost.. sa plangem si sa ne injuram pe noi ca nu suntem bune de nimic.. In schimb seara a iesit cu totul invers.

Am ras, ne`am felicitat reciproc pentru ca suntem minunate. Am ras iar de cat de minunate suntem. Am baut. Am ras pentru ca am baut. And so on.

Am vrut sa dorm.. undeva pe la 2 a.m. si cu greu am reusit. Red Bull isi face efectul atunci cand nu mai e nevoie..

Stiu ca astazi am fost in verva si toate mi`au mers struna. Inca nu stiu daca urasc sau nu prajitura. Inca n`am gustat`o.

Sa ne traiasca…

To good to be true… stiam eu!!

Quote of the day ” Lapte… praf aveti?! hihihihihihihihihhihihihi”

Ea

Lasă un răspuns

