Only


 

 

Trec zilele ciudat. Parca ma pierd. Pierd esentialul. Esuez in a vedea cu adevarat. A intelege. E urat. Cu toate ca e soare. Pare ca se rupe ceva adanc in mine si ma sfasie groaznic. Daca as putea sa stau in casa si sa ma ascund de toti ar fi perfect pentru mine. Dar imposibil.

Nu pot sa explic de ce nu mai am chef de nimic, de ce sunt mereu distrasa, de ce nu sunt prezenta, de ce si de ce. Nu`mi pot explica nici macar mie. Si continui sa ma auto torturez. Si sa`l caut in mintea mea.. in vise.. in oamenii de pe strada.

Cand te opresti? Cand spui stop? Cand o iei de la capat cu capul sus si speranta in suflet? Cand se termina? Opresti vreodata totul cu adevarat sau e doar o masca? O aparenta.. sub care se ascunde altceva?

Imi termin tigarea pe cea mai linistitoare melodie din lume.. si`mi amintesc fulgii de nea.. si frigul 🙂 oh da.. frigul.. si de zambet.. „Am prins pe camera un zambet special”.. erau multe lucruri speciale.. dar azi nu mai suntem ce eram .. azi suntem doi straini intr`un oras aglomerat si zgomotos..

Maine e o alta zi.. si suntem mai departe unul de celalalt.. si amintirile sunt unica punte subtire care ne`ar mai lega candva.. Hai.. esti liber ca pasarea cerului.. fii cine vrei sa fii 🙂 Eu raman o pasare alba ca trandafirii mei iubiti pe cerul liber.. fara punct de echilibru, imbratisez cerul senin si`mi caut linistea. Intr`un final toti gasim ceea ce cautam.. parca asa era..

 

Ea [rememorari melancolice]

5 gânduri despre „Only

  1. Adi spune:

    Am inceput sa iti citesc gandurile scrise aici…sunt abia la inceput dar promit ca termin asta seara, imi tine companie un Pinot Noir 🙂
    In caz ca nu ai dat deja delete la comentariul meu, vroiam sa iti spun doar ca ce am citit pana acum e superb, e amar, e dulce, esti tu…sunt eu 😦
    Care este „cea mai linistitoare melodie din lume”?

    Adi

  2. Adi spune:

    Doar in lumea virtuala. Deocamdata 🙂

Lasă un răspuns

