Sinners


 

AB-025-0101

 

Experienta acumulata de`a lungul anilor isi spune cuvantul. Stii cand cineva`si atinteste privirile ce inseamna, simti cand esti mintit, intelegi multe din gesturile celor din jur, unoeri poate prea mult. Realizezi ca timpul trece mult mai repede. Ca lumea se dezintegreaza in jurul tau si se reconstruieste. Cad guverne si altele se ridica peste noapte in locul lor. Ne upgradam si ne updatam continuu.

Incerc sa scriu cu adevarat gandurile mele. O parte din ele sunt multumite. Am multe ,, marea majoritate muncite de mine. Am optimism in tolba si o multime de ganduri care imi spun ca sunt bine. Si totusi, pamantul se invarte, soarele rasare mereu, luna isi face aparitia noaptea.. lipseste .. lipsesc eu. Eu.. nu traiesc. Ci doar incerc sa supravietuiesc.

Mi`e asa de bine cand ii aud vocea.. e ceva.. altfel.. ma duce cu gandul la fericirea pe care o ai cand vezi prima zapada. Dar nu`i bine.   E untouchable.  Ca fructul interzis.  Si eu imi zgandar emotiile in fiecare zi.  Le duc la limita. Vreau sa vad daca cedeaza. Daca mai tin suspensiile.

Poti sa ai totul, vorba gladiolei, poti, daca vrei. Dar pentru totul acesta exista un pret. Eu stiu asta. L`am platit. Si inca il platesc. Cand te joci de-a Dumnezeu cartile iti pot face multe surprize. Pentru ca.. guess what? Nu esti Dumnezeu. Esti doar un om. Si n`ai puteri .. ai doar puterea de a alege. Ce e bine.. si ce e rau. Si daca raul are forma.. si tu`l alegi pentru ca nu te poti opri cand te saruta pe nepusa masa si te ia de mana.. „te vreau”… devine drogul zilnic.

Recunosc.. sunt viciata. Am groaznic de multe vicii de care nu ma pot desprinde. Si`mi place senzatia de „high” pe care ti`o da drogul asta.. Dependenta de a fii fericita. Da.. asta e.. sunt dependenta de a fii fericita si de zambetul meu.. poate de o sarutare pe care i`o pot fura cand lucrurile mi se par greu de suportat.

Vezi .. prea multe fructe interzise si droguri.. dar nu ma pot abtine.. si nici nu trebuie sa aleg.. ma las sa plutesc in amalgamul vietii mele. Si sa zambesc. Mult, chiar daca ploaia`mi spala pacatele.. pot sa pacatuiesc mereu si sa ma arunc in ploaie la loc. La final.. eu stiu care e Raiul meu..

Inchid tot si plec in ploaie. Azi ma las sa fiu spalata de pacatele existentei mele. O sa ajung acasa uda, imi voi desface o sticla de vin si in intunericul casei mele voi rade. Pentru ca nimeni nu poate sa inteleaga viata mea. Am fost si voi fi cea mai complicata existenta din cate cunoaste orasul asta… Imi sarut dorul imaginar.. ii spun ca as vrea sa ma poarte pe brate si sa ma lase sa fiu eu, sa ma sarute.. Nu pot sa`mi parasesc pacatul chiar daca uneori… chiar si cele mai usoare droguri.. ajung sa`ti faca rau.

 

 

Ea

Lasă un răspuns

