Lose control


– Vrei s`o faci?

– Hai…

180 km/h… trapa deschisa… el si`a luat mainile de pe volan…si eu fumam. Am dat la maxim melodia asta si am tipat cat m`au tinut plamanii. Mi`am eliberat demonii pe autostrada soarelui si am zambit cand am vazut ca iese soarele din nori. Mi`am pus ochelarii de soare si mi`am deschis inca o cutie de red bull.
Fiecare`si traieste viata la intensitatea la care vrea. Eu mi`am intins limitele suportabilitatii la maxim si inca mai pot. Asa ca nu am nevoie de altii care sa`mi spuna cum sa`mi traiesc viata. E a mea. E imprumutata pe termen limitat de la D`zeu si am de gand sa o fac la fel de superba ca pana acum. Chiar cu greselile pe care o sa am tendinta sa le mai fac din cand in cand. Oameni suntem..

Bucuresti.. multe intersectii pline, multi oameni tristi, multi oameni.. Mi`am revazut Universitatea, magazinele in care faceam shopping, cafenelele, strazile care`mi placeau mult. Si totusi… Nicaieri nu`i ca acasa. Si Bucurestiul nu ma simte la fel. Nici eu pe el.

– Scoti ce e mai rau din oameni…

– Oamenii scot demonii din mine ..

N`am sa ma limitez, n`am sa urmez niciodata regulile, pentru ca ele sunt facute pentru a fi incalcate. N`am sa accept sfaturi si sugestii din partea nimanui. N`am sa`mi trasez linii sociale pe care va trebui sa le respect. N`am sa ma incadrez in tipare.

Ea [rebela astazi]

Lasă un răspuns

