Barbati si femei


Intotdeauna e o idee proasta sa lasi un barbat intre 4 femei nebune si sa le mai si dai niste vin rosu. Vinu ala ne face sa zicem mereu tot ce ne trece prin cap. Asa se face ca am inceput discutii despre sex, marimi, centimentri, in plus sau minus. Povesti nemuritoare. Si nu stiu cat de amuzante erau povestile cat fetele pe care le facea M in timp ce noi si iubita lui radeam cu gurile pana la urechi de situatiile penibile pe care le`am avut de`a lungul timpului cu prietenii nostrii.

– Hai, spune`mi tu mie ca nu`ti vine sa fugi acum?

– Mmm… grimasa

– Nu va doriti voi mereu sa stiti ce vorbesc femeile cand sunt impreuna? Ehh uite ca ai aflat. Mai vrei? hihihiihihihihi

– Nuuuuu! Sunteti nebune!! Acum ma duc acasa si n`o sa mai prestez cu iubita mea din cauza voastra. O sa ma gandesc la centimetrii si la tot felu` de pozitii si nebunii. Auzi.. se intoarce catre prietena lui.. da` tu te simti bine cu mine nu?

Am izbucnit toate intr`un ras de zile mari. Hai ma ce dracu`.. si cica noi suntem nebune. Da` nu exagerez cand spun ca absolut tot restaurantul se amuza cu noi. La plecare chelnerul care ne serveste pe noi mereu ne`a zis ca atunci cand suntem noi acolo toata lumea se bine dispune.

Adica dom`le.. suntem de luat acasa. Si de la atata ras nici nu mancam mult. Ca rasu` ingrasa. Deci suntem si economice. Daca nu punem la socoteala shoppingu`. hihihihihi. Na.. nimeni nu`i perfect!

Astazi dimineata, dupa doar 2 ore de somn m`am dus la birou sa mai semnez niste contracte  cu niste clienti. Eram terminata de somn, mancam tacticoasa o waffle si ma gandeam foooarte departe zambind. Simteam in aer un parfum familiar si iar a deschis nenorocita aia de usa. Uneori urasc rau usa aia. Eu cu wafflela mea.. si cu nasu`n hartii.. ca babutza cu ochelarii la ochi ma faceam ca n`aud, nu vad. Vorba aia.. usturoi n`a mancat, gura nu`i miroase.

– Neata…

– neata (mormait cu niste waffle indesat ca sa nu pot sa vorbesc)

– Ce faci?

Mimez ca mananc si nu pot sa vb. Si se aseaza pe scaun in fata mea zambind larg. Eu nedumerita. Stai asa ca nu`i asa. inghit mai repede wafflela mea

– N`am facut nimic!

A inceput sa rada.

– Deci.. nu.. chiar n`am facut nimic. Si fatza de caprioara impuscata. Chiar.. doamne.. eu sa fac ceva? N`am facut nimic, nimic, nimic, nimiccc! si zambesc. tot cu fata de caprioara impuscata

– Aha.. si rade iar. La tine se vede pe fata. Si`n ochi. Nici nu tre`sa zici nimic.

– Hai ma las`o dracu`. Ce se vede? (ziii ce se vede ca sa stiu si eu.. )

– Tu o sa mori indragostita de 50 de mii de ori. N`am mai vazut asa ceva.

– Si tu de ce nu suni sa zici ca vii? Ma pregateam si eu. O cafea, o aluna.. o waffle, ti`as da, dar e prea buna. Nu`i asa ca nu vrei?

– Mergem la masa cand termini. I`am pus sa`ti pregateasca ceva special.

– Ti se pare ca trebuie sa ma ingrasi sau cum?

– O sa ajungi in curand sa nu te mai vezi.. nici fund in pantaloni nu mai ai.. pe unde l`ai lasat? Vin sa te iau cand termini.

Se ridica si pleaca. Nu tu intrebari.. da` poate nu mi`e foame maaaa! Vroiam sa mananc altceva, cu altcineva, altcandva na! deh cica prietenii la nevoie se cunosc. Noroc cu prietenii mei ca mi`s dragi!

Inainte sa plec suna telefonul. A.

– Cred ca trebuie sa`l mai luam pe M cu noi la masa.

– De ce? intreb nedumerita

– Aseara a fost nemaipomenit. Cred ca si`a dat toata silinta ca sa nu pot sa vorbesc de el urat dupa ce o sa ne despartim!

– Hahaha. Atunci o sa`l mai luam draga mea. Orice il face pe el sa`ti provoace placeri 🙂

 

Ea

Lasă un răspuns

