Povesti de viata


 

 

Pentru ca pot sa`ti zic nu..

Am niste prietene ciudate. Recunosc. Da`s ale mele. Ce sa le mai fac acum? Femei nebune. Si se duc ele de ceva vreme la o ghicitoare. Eu nu le am cu astea. Nu cred in balariile astea. Ma amuza teribil. Rad mereu de ele pe tema asta. Le`am zis de o gramada de ori ca le ghicesc eu. Mare inginerie.. „ai unu cu F care vrea sa iti puna mana pe o tzatza.. si e un ochi negru, ai griji, bla bla”. Ca sa`mi demonstreze ele cat de profunde sunt tainele ghicitului m`au tarat azi dupa ele. Bine.. hai zic, fie. Si cica daca tot m`am dus acolo sa`mi ghiceasca si mie.

Tipa.. o chestie asa mare, care se revarsa cand se aseza pe un scaunel pricajit. Mi`era sa nu cada si sa se imprastie toata p`acolo, mai facea naibi si gaura`n podea. Asa..si cum era ea mare si multa ne da sa bem cafele. Dupa care intrebarea magica.. vrei sa iti zic aici sau separat. Ma uit la rechinele de langa mine avide de informatii si zic.. mai bine in privat. Se ridica si`si misca toate suncile si ma duce`ntr`o camaruta.

Incepe.. ai niste cruci intoarse. Eu belesc ochii. N`apuc sa intreb ce inseamna asta.. zic e de rau nah.. cineva apropiat in sagetator are o boala. Pana sa apuc sa ma gandesc.. sagetator… cine ar putea fi.. care`i boala. ea le zice mai departe. Si ai pe cineva in pesti care se gandeste la tine si cineva cu C care iti incurca gandurile, si porti o cruce, ai niste greutati, niste ganduri, dar se rezolva. Ah imi zic in gand bun asa, ce calumea, e bine ca totusi se rezolva daca zice tanti asta. Si a inceput cu un debit verbal de abia tineam pasul sa zica ceva care m`a cam nedumerit.

– E o femeie in varsta (mi`o descrie) care ti`a dat o veste, dar nu`i adevarata. Ti`a zis ceva. Vestea e de departe. Ti`a zis ceva de rau ca te vad suparata. Dar nu`i adevarat. Femeia aia e in asternut, sau vrea sa fie cu barbatul ala. Dar e mai bine asa. Ca uite.. si`mi arata`n cana aia.. un ditai mai ochiu.. zice asta era de rau. Si te framanti. Dar mai bine uiti tot. Uita si mergi inainte

Io belesc ochii mai ceva ca cepele. Si zic poftim? Da.. zice ea serioasa. Uita povestea asta ca e mai bine asa. Moaaaaa pi femeie m`ai spart. Si a mai zis ea pe urma niste chestii acolo care s`au potrivit. Dar cea mai tare faza care m`a omorat a fost asta ” ai trei barbati care umbla dupa tine, un peste, unu cu C si un saten” Opaaaa zic.. na belea, ce dorita mi`s, ptiu sa nu ma deochi. „si intr`o luna o sa te hotarasti. Ala care o sa te caute mai mult in luna asta, o sa ramai cu el, o sa vezi.” Na sa vezi ca o sa ma si marit. Etete la ea ma… :))

Cand am iesit de acolo astea fericite mai ceva ca un catelush pe care l`ai scos in parc incep sa ma descoasa. Si cum a fost.. ce ti`a zis? Acum ne crezi? Le`am raspuns sec si simplu

– Daca ma marit intr`o luna va ia mama dracu pe toate ca nu`s pregatita sa stau la cratita de la varsta asta.

Au ras toate.. Femei nebune.. da`s ale mele! 🙂

 

 

Ea

 

Lasă un răspuns

