Deliver me


 

 

 

Pentru ca de cand am primit`o o ascult in fiecare zi…

Pentru ca a mea cafea are un gust atat de bun in fiecare dimineata…

ca am prietene care`mi sunt acolo…

ca stiu ca nu mai sunt aceeasi…

ca desi nu mai cred in voi… imi doresc in fiecare zi…

ca are ceva din mine si ma face fericita`n lipsa lui…

ca pot sa zambesc in fiecare zi, chiar daca uneori n`am motive evidente..

ca miroase a mare si simt vara aproape…

ca nu`mi e frica de radacini ..si de amintiri…

ca viata e a naibi de scurta si vreau s`o traiesc din plin…

Ascultati melodia.. zice atatea…

 

 

Ea

Lasă un răspuns

