Uneori


 

 

Uneori lucrurile ar trebui spuse clar si raspicat..

Uneori as vrea sa iau totul fara sa`mi pese de nimic. Fara sa am constiinta si remuscari…

Uneori ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt eu.. asa.. uneori isterica si agitata, uneori frumoasa si linistita.. uneori as vrea sa ma ascund in bratele lui si sa simt ca nu ma atinge nimic.. alteori sunt wonder woman si tin lumea pe umerii mei.

Uneori mi`e dor.. alteori accept viata asa cum e…

Uneori ma intreb… alteori imi raspund…

Uneori zambesc.. alteori ma incrunt..

Uneori oamenii se tem de mine.. alteori ii las sa vada o parte din mine..

Uneori imi dau voie sa fiu vulnerabila.. doar pentru ca stiu ca pot sa ma echilibrez singura cand mi`e greu…

Uneori.. doar uneori.. am atatea vise.. doar uneori..

Maine a fost o zi deosebita.. 🙂

 

 

Ea

Lasă un răspuns

