Timpul meu .. relativ


 

 

 

Nu mai am timp… nu mai am timp deloc. Cu toate ca mi se pare ca ultimele zile sunt chiar boring.. nu mai am timp. Si vreau timp. Timp pentru mine.. Abia acum am timp pentru mine.. dus.. ulei.. crema de lamaie.. tratamentul pentru par..

Un pahar de vin alb si relaxare.. Imi iau cartea si continui sa citesc. Asa.. acum incep sa am timp. Si stiu ca toate se rezolva. Si stiu ca timpul e cel mai bun prieten al meu. El vindeca, el aseaza ganduri, cu ajutorul lui am mers mereu mai departe..

Asa timpule.. hai sa mai stam de vorba ca pe vremuri.. trage`ti un scaun si stai sa`mi povestesti. Viata mea e frumoasa.. da stiu, la fel de frumoasa ca ochii mei atunci cand ma simt cu adevarat fericita.. da stiu.. am in continuare`n minte ochii si buzele lui.. dar noua mea melodie favorita zice.. „te iubesc, dar las` ca`mi trece”.

Nu.. era doar o metafora. Da.. stiu.. toti gasim in final exact ceea ce meritam.. dar eu sunt perfectionista.. si voi cere mereu ce`i mai bun in viata.. stiu,  stiu.. visele mele se modifica pe zi ce trece, dar asta inseamna ca in fiecare zi ma cunosc din ce in ce mai bine..

Stiu..  iubesti o singura data in viata cu toata fiinta..  dar uneori caile se despart fara sa poti face nimic..  si mai stiu ca toti ajungem sa gasim fericirea..  fericirea personala..  care e relativa.. stiuuu timpule.. pentru mine totul e relativ.. dar de asta sunt mai speciala..

Hai.. uite un pahar de vin. Si .. iar am abuzat de punctele de suspensie.. dar.. in seara asta timpul e sechestrat la mine asa ca pot sa abuzez de tot ce vreau!

 

Ea

Lasă un răspuns

