Aproape de Univers


La 10 minute dupa ce am scris post`ul anterior aseara, imi suna telefonul.

– Daca sun la usa.. imi deschizi?

– La usa mea? Acum?

– Nu.. sun la vecina, cred ca e mai bine. Poate ea ma vrea..

Si i`am deschis, desi putea sa se invite si singur inauntru.. Dar stia ca`s intoarsa si suparata. Era el si o sticla de Dimple. Si zambea tamp din hol. Eu ma prefaceam preocupata de intinsul rufelor total goala. Si gradele din Dimple incepusera sa`si faca efectul..

– Ce faci acolo? striga disperat uitandu`se la mine iesind goala pe balcon.

– Intind rufe.. i`am raspuns calma

– Goala..?

– Dupa posibilitati..

Mi`am intins rufele.. am pus whisky in pahar, am pus gheata.. eu aveam paharul meu de vin alb langa. Ii intind paharul.. si el imi intinde sticla.. dam noroc.. si bem. Ma rog.. deci trecem pe whisky.
Ce am avut aseara, nu cred ca am avut niciodata in viata mea. A fost un amestesc de pasiune, cu ura, dorinta, dor, durere, placere, extaz, fericire.. un amalgam de senzatii.. inmultite la fiecare orgasm.. cu discutii lungi si dragi ce s`au continuat pana la 4 dimineata. Ne`am zis multe, ne`am povestit, am ascultat.. si m`am simtit iubita.

– Stiu ca de asta ai tu nevoie.. sa fii iubita, alintata.. dorita.. mangaiata.. (si stiu ca nu pot sa ti le dau mereu)

– Da..de asta aveam nevoie acum.. si stii.. dupa momente ca astea poti sa faci multe. Dupa momentele astea simtit ca lumea e a ta.. a mea.. a noastra. Acum am putere.. sa fac orice.

Ne`am zambit mult in noapte. Noi doi si intunericul.. pe melodiile mele dragi. Am umplut Universul de iubire.. si am simtit ca am de ce. Pentru inca ceva timp de acum inainte am sa mai pot. Pentru el.. pentru momentele astea ale noastre in care simt ca traiesc!

Vise albe.. in seara asta..

Lasă un răspuns

