Floare murdara


Dracu sa`l ia pe el si pe parfumul lui cu tot. Si cu slabiciunea mea. Off.. de ce nu pot sa zic nu? Nu.. nu te mai vreau.. nu vreau, du`te la tine acasa.. gata..? E greu. Nu vrea sa iasa NU asta din gura mea nici rupt. Imi vine sa`mi dau palme. Cand ai invatat tu persoana mica si naiva ca e bine sa ai sentimente? Cand vreodata in viata asta a ta, tampita, sentimentele ti`au adus ceva bun pe termen lung? Niciodata! Da.. niciodata! Sentimentele te fac slaba, naiva si proasta!

Pai da.. nici ca se putea altfel. Si am mai luat si o hotarare.. daca lucrurile nu merg cum vreau eu .. in toamna plec. Ma duc dracu` departe de voi toti si de toata naivitatea care m`a cuprins de cand m`am intors inapoi in orasu asta magic. Ma duc 1000 de ani si nu ma mai uit inapoi ca n`am nimic de vazut.

Ma plangeam in seara asta.. unui om care incearca de cativa ani buni sa ma faca sa inteleg cum merg lucrurile`n viata reala..

– Eram asa desteapta inainte.. tre`sa ma fac desteapta la loc, i`am zis suparata

– Da.. inainte erai nu neaparat mai  desteapta pentru ca nu duci lipsa de asta inainte parca stiai ce vrei.. acum ai vrut altceva si te`au dezamagit.. oamenii probabil

– Am vrut sa fac eu pe dracu`n patru .. da` cu o floare nu se face primavara..si oamenii sunt curve, curve batrane si versate

– Cu o floare ca tine se pot face multe.. dar altfel.

–  Hai ca ma faci sa zambesc si`s hotarata aici, tre`sa fiu serioasa

–  Bine atunci, te las sa cugeti.. te salut cu tot respectul floare murdarita de oameni. Eu astept sa te salvez..

Ce sa mai zic.. cand n`ai cu cine.. n`ai cu cine. Bine ca mai sunt flori murdarite ca si mine care inteleg fenomenul.

Va salut.. cu petalele mele murdare

2 gânduri despre „Floare murdara

  1. Adi spune:

    Tu sigur nu esti varianta mea feminina? Sau, tinand cont ca tu esti gazda aici, sigur nu sunt eu varianta ta masculina? Prea potrivit le spui, sincer…
    Mi-ar fi placut sa te cunosc…Pacat!

Lasă un răspuns

