Copil..


Imi rasar razele de undeva de la orizont.. si`ti caut ceva in spatiul meu. Sper sa gasesc un punct care sa ma aduca inapoi. Sau poate doar nu mai vreau.Dar mi`e dor. De cum opresti masina`n intersesctie ca sa ma saruti, desi e periculos. Ca parchezi unde nu`i bine.. ca ma ai in toate felurile, cand iti zic ca nu mai pot… Ca deliciile apar atunci cand nu mai e spatiu.

Vii si pleci.. des.. cauti si mai gasesti, ca uneori mai am putere.. dar se termina cand rasare soarele si tu pleci.. si`mi ies din minte amintiri si mirosul tau de pe asternuturile mele. Te iubesc.. dar lasa`ma sa`ti urasc slabiciunea si sa`mi condamn neputinta. Inca incerc sa caut, pentru ca puterea`mi sta in tine.. si fara raman aceeasi.. pierduta de esenta. Si mi`e frica.. pentru ca stiu ca intr`un final am sa`i dau deptate.. si am sa plec.

Dar inainte de toate ramai sa ma tii de mana.. e ultima urma umana in mine, cand rasare soarele si iubesc absenta ta.. si noi vom fi.. niciodata.. noi. Moment.. clipa.. si trecut.

Caut acum o urma.. si ma ghidez dupa ea pana in patul meu .. care`ti poarta amprenta.. tine`ma de mana si cauta`mi privirea.. poate e ultima licarire de sentiment din mine.. Hai.. uita`te acum, pana nu va fi trecut.. si`mi va lua amintirile mele cu tine, odata cu ea. Acum.. e doar un ultim moment.. danseaza`mi nelinistea si emotia..si frica.

Doar zbor.. si ma rup incet de noi..

Telefon matinal…

– Mi`e frica.. dar.. ma salvezi? i`am zis in timp ce lacrimi mici si sarate curgeau..

– Vrei?

– Da..

– Ti`e teama?

– Da..

– Nu te apuca inca de bagaje.. respira azi.. cautam logica maine. Dormi copil.. azi doar dormi..

Uneori.. astept sa zbor, acum sunt.. in cadere libera

Lasă un răspuns

