Judec..!?


Judecatori treziti din simtiri de mirosul parfumului. Si s`au ridicat vocile lor sa condamne faptele mele. Pentru ca este usor.. poti oricand sa condamni, e calea simpla. Fara prea multe intrebari si batai de cap. Doar o eticheta si apoi puteti sa dormiti linistiti in paturile voastre.

Nu mai stiu de ceva vreme cum e sa dormi o noapte intreaga. Somnul ala odihnitor si linistit. Cele cateva ore in care visezi sau nu, dar dupa care te trezesti cu zambetul pe buze si o pofta de viata nebuna. L`am pierdut. Nu stiu exact cand, dar l`am pierdut printre pietrele pe care le`am lasat putin mai in spate. Si asa se face ca azi dimineata pe la 3 jumate eram in balcon,cea mai racoroase parte a apartamentului si cugetam. Si cat mi`as fi dorit sa ma apuc de bagaje. Sa plec mancand pamantul. Dar inca am credinta naiva si tampa ca lucrurile o sa fie bine. Inca vreau sa pot aici.

Noroc cu fondul de ten care acopera tot si`mi permite sa`mi pun masca pe fata in fiecare dimineata. Putina culoare sau doar creion.. si rimel. Da.. si sa nu uit zambetul in fiecare dimineata. Presaram cate putin optimism in fiecare dimineata in cana de cafea. Si Lucrurile trebuie sa fie mai bine.

Si`mi fac procese de constiinte, gandindu`ma ca am o gura mare si prostuta. Ca uneori ma trezesc vorbind ca sa nu tac. Ca uneori neuronii sunt prea afumati sa mai ruleze. Pentru ca`mi amintesc in fiecare zi ca nu suntem perfecti si ca mai si gresim.. si ca alteori mai si iertam. Alteori.. avem doar o durere crancena care sfasie ceva si nu ne lasa sa traim. Alteori pasim fericiti singuri sau tinand de mana pe cineva. Alteori privim fara sa spunem nimic.. Dar intr`un final ajung ca mine.. cinica si slabita de toate si toti. Cu multe pete si in cautarea solutiei salvatoare..

Eu stiu ca toate trec.. doar ca uneori pierdem momente!

To be or not

Azi beau un pahar pentru judecatorii vietii mele, aceiasi mereu.. la fel.. cu aceleasi stampile. Pentru voi dragilor! La mai mare!

8 gânduri despre „Judec..!?

  1. darklife spune:

    ce frumos…mi-era dor sa te citesc canarutule…te pup dulce

  2. TwiTiSh0r spune:

    pupic si de aici, bine ai revenit :*

  3. INTJ spune:

    ni se spune ca trebuie sa aspiram spre echilibru in diverse variante (yin/yang, iluminare, credinta, etc.) … si cel mai des nu constientizam ca asta e de fapt un fel de „legumicultura”. acel echilibru poate exista … insa el presupune „highs & lows” si nu ceva plat/liniar/tern.

    the best part of beeing down is the prospect of climbing to the (next) peak …

    • TwiTiSh0r spune:

      Exista echilibrul, nu zic nu. L`am gasit acum ceva timp, insa vad ca de ceva ani e din ce in ce mai greu de gasit. Oamenii sunt curve dragul meu..

      Si down asta devine cam deprimant atunci cand nu mai gasesti resurse sa climb 🙂

  4. Elza spune:

    hei… te-ai mutat aici 🙂

    salutari de la mine

  5. brandusa spune:

    judecatorii pamanteni, chipuri inegrite de venin sau lasi, galerii fara cusur, unde-i lupta, unde-s ei …”ce-ti pasa tie chip de lut !”, ce-ti pasa tie , e „vrerea” lor si tu esti vie!

Lasă un răspuns

