Rain..rain..rain..


Cafea.. si`n ea se strecoara picaturi de ploaie.. azi imi spala orasul si pe mine. Melodia`n fundal si ies din casa fredonand`o in gand. Uita de tot.. e lait motivul zilei!

– Esti frumoasa`n dimineata asta! si ai gust de ploaie si mirosi a proaspat..

Mmmm… fredonand…prin ploaie

4 gânduri despre „Rain..rain..rain..

  1. Elza spune:

    da… dar dupa ploaie ce frumos apare soarele 🙂

  2. brandusa spune:

    imi plac ploile vara la mare !
    si-ti trimit fluturii, pe melodie !

    P.S. saptamna asta am descoperit o senzatie mai placuta, decat aceea de a dansa prin ploaie, o baie in mare ( intr-o calda vara ) .

  3. TwiTiSh0r spune:

    Cand ai timp de bai in mare e frumos, pana atunci.. ne bucuram de stropi de ploaie in cafea 🙂
    imi plac fluturii tai.. ti`am mai zis!

Lasă un răspuns

