Haos Ordonat


Multe, grele si obositoare. Sambata. Cafea pana la 1. Dupa 1 e dupa amiaza, deci pot sa beau vin. Demidulce. Sprit. De vangelara. E cald si ma ascund in apartamentul meu.. Draperiile trase, melodia pe fundal si`mi savurez orgasmul. Orgasmele de sambata nu se compara cu nimic. Mai ales dupa o saptamana groaznica.

Imi place weekendul. In weekend nu trebuie sa ma gandesc la nimic. Sunt zilele mele departe de tot, zile in care nu raspund la telefon decat daca`mi place ce scrie pe ecranul telefonului. Sunt zilele in care port inelul decat daca vreau.. si in care`mi arunc gandurile de la balcon.

Zambesc ca si cum acum incepe lumea mea. Si n`am nevoie sa fac nimic. Pot pur si simplu sa stau si sa savurez. Viata.. fericirea mea minuscula.. senzatiile. Uneori am nevoie de ceva, dar azi simt ca e perfect asa cum e. Chiar daca pierd multe, chiar daca nu sunt inteleasa, iubita.. chiar daca de cele mai multe ori raman singura printre cuvinte. Probabil asa trebuie sa fie. Agitatia imi da peste cap echilibrul. Si de 3 saptamani nu gasesc nici macar o adiere, dar echilibrul. Azi e asa cum ar trebui sa fie.

Viata personala se pierde pe drum si ma simt maritata cu munca. Ochii intre care ma invarteam isi pierd culoarea initiala si uneori ma tem ca o sa ajung mult prea pretentioasa ca sa mai accept pe cineva langa mine. Probabil o sa fiu pe la 30 cu vreo 2 pisici, fumand mult, cu aceeasi idee ca barbatii sunt daunatori si sentimentele nu aduc altceva decat vulnerabilitate cu ele.

Rolul asta pare creat special pentru mine. Pentru ca ma iubesc prea mult ca sa apartin si ca sa`mi refuz bucuriile vietii. N`as putea trai fara orgasme… Iar el imi da tot ce`mi trebuie, exact cand trebuie. Si zambetul ala strengaresc ma face sa zic mereu da.

Imi ordonez haosul, eu, vinul si caldura cu miros de mare.
„Never trust in women; nor rely upon their vows;
For their pleasure and displeasure depend upon their passions.
They offer a false affection; for perfidy lurks within their clothing.
By the tale of Yusuf be admonished, and guard against their stratagems.”

1001 Nopti

2 gânduri despre „Haos Ordonat

  1. brandusa spune:

    sunt dependenta de libertate,nonsens, dar merge / iubesc senzatia de liniste a sambetelor… faina melodie…pup !

Lasă un răspuns

