Blog D’oro


Hmm..

Deci am nominalizare. STATI! Nu scoateti inca za covor rosu! Nu ca as fi eu mare fan premii & stuff. Eu scriu de placere. Nu stiu care`i povestea cu el, dar atata timp cat am fost norminalizata, respectam conventiile.

Propunerea a venit din partea lui gladiola (multumesc draga mea, ramai dulce indiferent de alte schimbari 😛  ; nu stiu daca am voie sa te repropun, dar as face`o .. avem vieti mult prea asemanatoare .. ador fiecare senzatie!)

Regulile premiului:

1. afişarea premiului

2. afişarea linkului celui care a acordat acest premiu

3. oferirea lui la 10 bloggeri

Bloggerii pe care`i propun sunt: xxl (mult prea aproape de adevaruri 🙂 ) ; brandusa (mereu in cautari) ,  copilarie (cat de multe amintiri rascolite) ; cabral (frumos umanule!) ; evergreen (mult curaj si stralucire`n femeia asta) ; xanadu (simplu si clar) ; abjectu (speechless) ; exces pervers (fara limite.. cu stropi de echilibru) ; prizonierul timpului (prea urat sa fie real 🙂 )

Bloguri cu adevarat frumoase peste tot in blogosfera. Enumerarea e haotica si fiecare din oamenii astia sunt minunati!

Later edit:  greenfield mi`e draga rau.. si am uitat s`o nominalizez. Cu obrajii rosiori revin si o adaug! (scuze celorlalti pe care`i citesc si pe care nu i`am nominalizat.. deh varsta! Meritati toti)

14 gânduri despre „Blog D’oro

  1. Waaaaaaaaaaaaaaaaaa….

    Soc! Multumesc… io am primit si dat mai departe… nu stiu daca mai merge ca mai am de la omi…
    :*:*:* multumesc!

    • TwiTiSh0r spune:

      hehehe 🙂

      Eu ma oftic ca n`am timp sa mai cutreier precum as vrea.. 🙂 Macar apuc sa mai vad ca omi mei de suflet inca sunt bine 😛

      Oricand te`as nominaliza :)) Poate ne trezim si cu vre`un Oscar al Blogurilor hahaha

  2. Xanadu spune:

    Mulţumesc!… Simplă şi clară caracterizare…:)

  3. forevergreen spune:

    Draga TwiTiShor, nu pot sa ma abtin: de ceva timp incoace am tot cochetat si eu cu Blogul de Aur; unii l-au primit cu bucurie, altii au fost indiferenti, unii s-au mirat. Dar reactia cea mai ciudata a fost din partea unuia care m-a acuzat ca-mi fac trafic 😀
    Trafic virtual!!!! 😛
    Iti doresc succes la trafic! 🙂

    • TwiTiSh0r spune:

      da.. ei :)) eu si traficul virtual. N`am nevoie de atentie 😛 E frumos gestul, nu cred ca sufera nimeni dupa premii.. Mersi de vizita! (si uite asa mi`a crescut traficul hahahaha)

  4. excespervers spune:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa….aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa te-ai mutat… sampania sa curga… pana mea… acum m-am trezit si eu 😀 … nu am venit cu cado` ca nu am stiut… am mai ciocanit eu pe la tine, dar era inchis… ufff… las` bine ca te-am regasit :>>>>

    cat despre nominalizare… ahh… viata mea… brb sa-mi iau rochita noua .. ca nu pot sa apar asa… :))))

    da sha pup…

  5. brandusa spune:

    Mai multumesc…si mi-a placut „pana la lacrimi”, titlul dat „mie”- Brandusa „mereu in cautari”!

  6. […] am descoperit si io blog d`oro… si nu oricum..ci nominalizata… iuuuhuuuuu… multam TwiTiSh0r … multam frumos …   bun bun… and the nominalization areeee : […]

  7. […] aceasta data l-am primit de la "excesiva" si de la TwiTiSh0r. Eu le multumesc frumos, am sa-l postez aici daca-mi permite dragul WeBlog. Instructiunile sunt […]

Lasă un răspuns

