Spatiu


Ma simt fara chef.. si fara putere. M`am ascuns in locul meu fericit de ceva vreme si inca nu pot sa ies de acolo. Nici macar pe blog nu pot sa scriu. Asa ca ma ascund in continuare..

Eu si el.. cu vin si carti.. momentan nu vreau sa mai exist

6 gânduri despre „Spatiu

  1. xxl spune:

    Te ascunzi? Cucu bau! 🙂

  2. excespervers spune:

    hhmmm… o fi de la mare? nu te mai uita la ea…

    lasa ca o sa fie bine.. o sa-ti recapeti puterile… si atunci la ataaaccccc !!!

    ;;)

    • TwiTiSh0r spune:

      Nu`i de la mare, daca ar fi asa simplu .. mi`as inchide ochii si mi`as reveni instantaneu.. In cazul de fata , daca`mi inchid ochii vad mai multe decat daca`i tin deschisi 🙂

      Dar asta cu „o sa fie bine” merge de minune acum! Mersi

      Pupic.. si revin eu cu ataaaacccccul

  3. brandusa spune:

    Te-am vazut, asa ascunsa si pentru o clipa gandul meu s-a bucurat.
    Cu mult drag !

Lasă un răspuns

