In cautare de raspunsuri


Cand stii ca decizia pe care ai luat`o e cea buna? Cum iti dai seama ce e bine si ce e rau? Nu in general.. ci atunci ,, cand dai vesti pe care stii ca ceilalti nu vor sa le auda. Il protejez daca`i ascund un adevar pe care ar trebui sa`l stie? Sau il protejez spunandu`i? .. desi stiu ca o sa`i faca rau

Pentru prima oara in viata.. nu e vorba de mine. E vorba de el. De el pe care`l consider centrul Universului meu, drogul meu personal. Cum sa ma uit in ochii lui si sa`i spun ceea ce eu stiu? Si ma chinui sa gasesc iar raspunsuri in noapte. Eu, paharul de ceva si multele tigari fumate.

Poate ca pana la urma nu putem sa caram pe umeri greutatile altora, pentru ca suntem atat de obositi sa le caram pe ale noastre, pentru ca pana la urma este natural ca fiecare sa`si faca propriile alegeri. Si mi`e mai greu pentru ca trebuie sa aleg daca sa spun sau nu „persoanei mele” pentru ca vine de undeva din mine, instinctiv, sa ma sfatuiesc cu el.

Complicat .. desigur, asa cum mi`e viata de obicei. Mereu nevoita sa iau deciziile cele mai grele..

Mai am o saptamana sa ma decid, desi cred ca m`am decis de mult. Asta inseamna ca mai am o saptamana sa`mi adun tot curajul din mine si sa`i spun.. si dupa aia sa ma mai uit la mine in oglinda.. Si nici macar nu e nimic de care sa ma simt vinovata. Pentru prima oara in viata mea, iau decizii pentru altii.. iar eu sunt cu constiinta curata. Momentan , cel putin.

6 gânduri despre „In cautare de raspunsuri

  1. brandusa spune:

    tu stii cel mai bine, mizeaza pe tine !
    pupic !

  2. Andrei S spune:

    În realitate nu se întâmplă nimic rău. Alegerile nu comportă cu sine nimic rău sau bun. Ceea ce este variabil, în acest caz, este omul şi atitudinea sa. Nu ştiu cum ai ajuns să trebuiască să decizi pentru altul, dar dacă este aşa, atunci aşa trebuia să fie. Dumnezeu nu joacă zaruri cu Universul… zicea un mare om. Fii pe pace, aşadar, căci nimic din ceea ce nu trebuie să se întâmple nu se întâmplă. Decizia pe care o iei, indiferent de cauze sau efecte este întotdeauna cea potrivită, căci, „toate drumurile duc la Roma”. Important este modul în care priveşti lucrurile.

    Desigur, ceea ce am spus, este o parte dintr-un adevăr fundamental, mai puţin cunoscut. Omul are tendinţa de a privi totul prin prisma ego-ului său. Dar OM-ul are mai multe laturi şi aspecte, deseori neglijate… dar deja divaghez.

    Ideea este, cum a spus şi antevorbitorul meu, tu ştii mai bine. Alegerile în sine nu valorează nimic. Noi le acordăm diferite valori.

    Numai bine şi, pupici…

  3. Andrei S spune:

    Nu era morală… Mă bucur că s-a rezolvat problema. Să ne fie de bine, întradevăr.

    O zi plăcută.

Lasă un răspuns

