Plecari/Sosiri


Mai mult plecata in ultima vreme decat prin tara, ma trezesc mereu pe aeroport cu aceeasi senzatie de greata care ma invaluie. Bleach! Si totusi ma tot intorc cand mi`ar fi asa bine oriunde in alta parte. Deh.. magnet pentru complicatii si necazuri.. Mai mult fac si desfac bagaje de ceva vreme decat orice altceva. Prietenii.. nici nu mai stiu daca mai traiesc sau nu. Pe mama abia o mai vad.. in rest munca, meetinguri si discutii pana la refuz.

Cine mai are timp de relatii.. de vise? De planuri? Planurile mele se intind de azi pe maine si planific doar zborurile. Mai departe? Nu mai stiu. Partea cu „au trait fericiti pana la adanci batraneti” se pierde in fiecare zi .. si tot ceea ce credeam important ma loveste ca un boomerang o data pe saptamna peste crestetul capului. Nu mai stiu daca visez sau deja m`am trezit. Sau daca mai vreau ceva. Experienta`mi spune ca lucrurile cele mai bune apar cand te astepti mai putin, dar cred ca si pentru asta ne trebuie macar o farama de ceva care sa mai creada in aparitia miracolelor.

Si iar vin sarbatorile.. deja ma infoara numai gandul. Pacat ca nu se lucreaza de sarbatori, asa macar eram sigura ca o sa ma adancesc in proiecte.. Ce ti`e si cu viata asta. Nu ma incalzeste catusi de putin faptul ca sunt adorata de atatia directori din afara, daca persoana care as vrea eu sa ma adore…

Asa ca.. n`am murit, nu ma ascund sub o piatra (desi`mi doresc nespus asta).. n`am avut concediu.. doar.. muncesc.

Noi sa fim sanatosi ca raul vine singur!
P.S. Intr-unul din weekenduri am fost la o nunta unde am vazut o mireasa total dusa cu pluta! Pacat de el..

Eu

2 gânduri despre „Plecari/Sosiri

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

