Wow


lust

Stare WOW dupa sex presarat din belsug cu orgasme multiple la patrat. Imi savurez paharul de vin si ma uit la noul apartament care`i poarta peste tot amprenta. Deci apartament nou, cu perdele si culori vechi. Pana la urma se pare ca distanta apropie mai mult. Fiecare revedere e din ce in ce mai dulce, fiecare partida de sex e mai inflacarata si noi , parca un pic mai fericiti.

Recapituland nu regret absolut nimic. Nici zambete, nici orgasme, nici lacrimi, nici perioade depresive sau cele mai fericite momente din viata mea. Citeam nu de mult, pe nu stiu unde ca fiecarei femei i se potriveste o pula (prea prea) un penis.. si ca daca cel pe care`l ai nu e „bun”, inseamna ca ai penisul altei femei. Concluzia mea? Penisul „meu” ma face pe mine sa urlu de placere si sa`mi sochez vecinii.

2400-1273~Lovers-III-Posters

Apropo de vecini, astia noi, care saracii nu`s obisnuiti cu decibelii mei, provocati de dl , marea majoritate trecuti de varsta la care sa mai poata practica asa ceva, se uita in fiecare dimineata cu ochii lor judecatori la mine plecand spre munca. Si`n fiecare dimineata le zambesc frumos in coltul gurii si`mi sta pe varful limbii sa`i intreb daca au vreo problema.

Plecari si sosiri care ma fac sa vreau sa raman plecata. Dar cum ziceam revin. Pentru ca e drogul meu. Desi pare putin obsesivo-posesiv ceea ce scriu.. toata viata mea se invarte in cercuro.. Si`s o gramada de momente in care`l caut din priviri ca sa vad daca are aceeasi parere cu mine, sau sa flirtez putin.. si sa`i amintesc cat de „interesanta” sunt.

S`au intamplat destule, dar nu mai am timp sa scriu.. pacat.. chiar imi placea sa fac asta. Asa ca acum traiesc mai mult decat scriu. Si credeti`ma.. ca traiesc din plin 🙂

Pana data viitoare.. multe wow`uri sa tot fie !

P.S.  Este absolut senzational de sexy.. in cazul in care n`am spus`o niciodata!

3 gânduri despre „Wow

  1. alex spune:

    hai ma chiar cate orgasme ai avut?
    esti culmea:)
    esti si simpatica:)
    bafta

Lasă un răspuns

