Mean women


 

 

 

24k_afro300Manipulare, sex.. femeile sunt de pe Venus si barbatii de pe Marte..

femeile va salveaza sau sunt doar scorpii care vor sa va prinda?

Au fost multe momente in care am ales sa nu fiu buna. Multe momente in care m`am jucat deliberat cu oamenii de langa mine ca sa obtin ceva ce vroiam. Si de cele mai multe ori am obtinut. Daca mi`a placut sa fac asta? Uneori da. Daca m`am simtit bine? De cele mai multe ori nu. De ce am facut`o? Pentru ca am stiut ca eram eu sau ei.

Si asa am ajuns sa ma joc cu mintile celorlalti. Sunt o buna manipulatoare. Mint foarte bine. Am cele mai negre calitati pe care le poate poseda cineva. Sunt egoista, ca sa obtin ce vreau pot sa calc pe cadavre, pot sa`mi ranesc cei mai buni prieteni, pot sa ma uit in ochii oricui si sa mint fara sa se observe nimic. Si orice ar zice ca stie.. garantez ca doar nimereste momente.

Concluzia? De multe ori m`am urat pentru tot ce am facut. Mi`a parut rau si am ales, la un anumit moment dat sa schimb asta. Am ales sa`mi folosesc cunostintele de manipulare pentru a ajuta. Am sarit de cealalta parte. Sau asa cum am numi`o noi femeile, am fraternizat cu dusmanul.

Am un prieten, care mi`e  drag. Poate pentru ca recunosc anumite parti de naivitate pe care le aveam si eu acum multi ani. Are in ochi ceva-ul ala de copil.. Are ceva ce`mi aminteste de chestii pe care le`am simtit si eu inainte sa ma distruga de atatea ori altii. Altii care m`au facut ca ei. Un prieten care e manipulat in cea mai pura forma de manipulare..  dragostea.

O femeie stie intotdeauna chestii. Stie si asta nu se poate explica. Poate avem ceva in plus fata de barbati. Poate odata cu acea coasta am mai primit ceva, in afara de puterea de a indura chestii oribile o data pe luna. Femeile stiu si pot. Ceea ce nu se poate spune si despre marea majoritate a barbatilor. Si cum femeile stiu si pot, aleg sa faca ceva cu puterile si cunostintele lor. Si de cele mai multe ori aleg sa … se joace. Bineinteles, scuza lor este ca nu vor sa faca rau sau mai rau, ca nu se joaca. Bullshit.

O fac cu buna stiinta. Si o fac bine. Eh prietenul meu se afla in posesia unui asemenea exemplar. Culmea, nu foarte inteligent, dar destul de, incat sa`l faca sa fie foarte prost! Si ma enerveaza faptul ca i`a spus cam de la inceput ca o femeie se poate juca cu mintea unui barbat. Demonstrandu`i teoria la cateva minute dupa ce i`a spus`o. Iar el continua sa fie prost.

Acum intreb eu : de ce alegeti sa va faceti ca ploua cand e soare afara? Adica sa fim serosi, cu totii stim cand cineva se joaca cu noi. Dar de ce as alege sa ma uit in partea cealalta in loc sa rezolv problema? Si de ce, mai rau, in loc sa ma uit in partea cealalta, el ajunge sa o „premieze” de fiecare data cand ea il mai joaca putin pe degete? Pentru ca se lasa prostit. Bineinteles.

De obicei marea majoritate a barbatilor cad in faza de prostie, cand, dupa vorba populara (sa`mi fie cu iertare) o femeie le pune pasarica pe fata. Hai sa nu ne ascundem dupa degete, adevarul e ca adevarul e adevarat! Si probabil si asta se intampla si aici. Dar nu asta e cauza. Cauza este ideea asta cum ca el o iubeste cu adevarat (bullshit!!! – dragostea se manifesta altfel) si ca de aia face niste lucruri complet idioate.

Cum ar fi, faptul ca ei nu au o relatie publica (adica sunt iubiti doar acasa si`n masina cand afara e intuneric) pentru ca (hahahaha) este posibil sa afle alti oameni (cum ar fi fostul pe care ea inca il foarte iubeste , in secret bineinteles), sau cum il pune in niste situatii complet idioate, doar de amuzament. E ca si cum ai pune un soricel in acvariul cu pitonul cel mare si rau si te uiti sa vezi ce se intampla.

Si el le face pe toate, inghite galustele si suporta, de parca domnisoara este ultima de pe planeta asta (unde apropo sunt 2 femei la un barbat – si sa n`aud cum ca multe sunt urate sau proaste). Asa ca incerc o trezire la realitate cu fapte si in curand cu palme dupa ceafa. De ce? Pentru ca.. motto-ul meu ma face sa`mi placa sa fiu „mean” pentru moment.

Deci..?

” Come to the dark side.. we have cookies!”

P.S. Pentru a intari cele spuse mai sus am gasit asta la arhi:

De ce sunt femeile scorpii

1. Pentru că de mici se gândesc numai la cum să se mărite mai repede. Visul lor este o rochie de mireasă cât mai gogoşar, iar joaca cu păpuşile, acest antrenament pentru ştersul la fund de mai târziu, nu face decât să confirme intenţiile criminale.

2. Pentru că îi smulg pe cei mai buni dintre noi. În orice grup există un tip cool. Cel mai gagicar, cel mai frumos, cel mai cu vino-ncoa. El e liantul grupului, el aduce femeile, el face rost de băutură ieftină făcând ochi dulci fetei de la magazinul din colţ. Până când, într-o zi de tristă amintire, îi anuţă că se însoară. Desigur, promisiuni că totul va fi la fel, ne vedem, alea. Vorbe. După ce pune mâna scorpia pe el, s-a terminat. Ce să cauţi cu rataţii ăia? Ai bere în casă. Ne uităm amândoi la meci. Vineri plecăm la mama. Duminică avem musafiri. Crezi că covoarele astea se bat singure?

3. Pentru că, deşi ţipă pe toate drumurile că vor egalitate, profită la maximum de faptul că bărbaţii cad ca muştele la vederea unui decolteu sa la o juma de bucă, drept pentru care atu-ul lor maxim într-o negociere este sexul, pus pe masă, la vedere, cu o promisiune nerostită de mehlem pe sâni. Nu contează că ai creierul cât o bibilică, important este să ai ţâţe tari.

4. Pentru că nu fac sex oral din prima. Toţi bărbaţii visează ca în prima noapte de amor ea să rupă hainele de pe el şi să îi facă tot ce a văzut el în filmele cu Titus Steel. Şi din păcate, nimic. Toate se dau virtuoase, neatinse, caste, iubitule, tu eşti al 2 lea, iar primul nici măcar nu se ridica la valoarea ta. Iar masculul se mulţumeşte tâmp cu textul ăsta şi merge mai departe.

5. Pentru că după ce se lasă convinse să facă sex oral, nu înghit. Asta e partea a 2 a a poveştii virginalităţii. Vai dragă, nimeni până acum nu a terminat aşa, ştii tu, în gura mea. Doar o atingeam aşa fin, pentru umectare, iar la final nici nu stăteam la discuţii, afară. E ca şi cum nu m-ar fi atins. Iar masculul iarăşi e mulţumit, uite bă, ce tare sunt, aproape că sunt primul care îi rupe aţa de sub limbă. Şi se mulţumeşte cu o scuipătură în chiuvetă.

6. Pentru că dacă ţi-au făcut onoarea de a face sex cu tine, tu trebuie să simţi o imensă recunoştinţă, de preferinţă pe viaţă, să renunţi la tot şi să îi închini un templu, de preferinţă din diamante, templu la care să te închini cu respect. Tu trebuie să ştii că ea nu a vrut, ea de obicei nu face aşa ceva, nu îi place în general şi ceea ce a făcut a fost o favoare imensă pe care ţi-a făcut-o, într-un moment de rătăcire.

7. Pentru că nu îţi respectă viaţa, alegerile şi educaţia de până la ea. Orice păsărică ŞTIE că ea te va schimba, că da, nu eşti perfect şi că da, în principiu eşti un porc ordinar, dar ea va munci, te va educa, te va scoate din noroiul şi mâzga în care te târăşti şi te va aduce la suprafaţă, mai curat, mai uscat, mai pe scurt, alt om.

8. Pentru că nu ştie să gătească. E în legea firii ca femeile fac mâncarea în casă. E în codul genetic uman, de când prima maimuţă s-a ridicat în 2 labe, şi-a troznit oasele şi a zis “bă, să mor eu, îmi văd peştera de aici”. Desigur, majoritatea feministelor o dau în texte cum că trebuie împărţită munca în casă şi altele. Când o să ştii să schimbi o bujie, să instalezi un wordpress sau să parchezi corect lateral, atunci o să împărţim treburile. Până atunci, tu faci mâncare.

9. Pentru că nu au valoarea banilor. Pentru o femeie nu contează câţi bani are tipul, dacă are de unde sau nu. Ea vrea. Şi dacă vrea, logic că trebuie să aibă. În virtutea regulilor de mai sus, desigur, adică dacă tot a oferit sex, măcar să primească ceva la schimb. Treaba e tragică atunci când e vorba de o familie, iar tipul se dă peste cap, în pofida crizei, să facă rost de bani, iar femeia lui nu se ocupă decât cu spartul banilor prin diverse locaţii. Cu stil.

10. Pentru că toate seamănă cu mamele lor. Dacă vrei să vezi cum va arăta nevastă-ta peste 30 de ani, uite-te la mă-sa. Dacă aia e cât un dulap, fii calm, chiar dacă femeia ta acum arată de 30 de kile în viu, în mod sigur se face cât purcica. Dacă mă-sa e caţă şi toată ziua comentează, şi a ta va face la fel. Nu contează că acum nu face. Acum se abţine, pentru că încă nu e sigură că te-a prins.

Dar şi când o să te prindă….vai de capul tău.

Pentru mai multe informatii a scris si zoso despre asta  aici , aici si aici.

 

Ea

4 gânduri despre „Mean women

  1. Florin spune:

    Foarte bine. Nu-i inteleg pe astia din jur care poarta masti..

  2. xxl spune:

    Brrrr, printre ce monstri trec zilnic! Haide mai, eu n-am stiut nimic :)))

Lasă un răspuns

