Dupa un an..


versuri aici

Desire_by_Dea_Dia

Cu un an si doua luni in urma ne revedeam. Eu refacandu`ma dupa pseudo relatia pe care am avut`o. El optimist si vrand sa para fericit. Dar bineinteles sub mastile noastre de zi cu zi se ascund atatea. E ciudat cum poti sa te uiti in ochii cuiva si sa te pierzi complet. Si iata`ne iar, dupa un an, fata in fata. Si iata`ma iar visand cu ochii deschisi.

Bineinteles s`au schimbat multe. El s`a insurat. Eu caut in continuare ceva`ul meu. El nefericit, eu la fel de haotica. Si .. iarasi ne`am privit in ochi, iar eu m`am dezbracat de toate mastile si cliseele pe care le afisez de obicei.. totul s`a trezit la viata si m`am regasit cu aceleasi senzatii in mine, rascolindu`ma. Mi`am permis luxul de a visa, cu toate ca stiam atunci cand voi ajunge acasa voi simti ca s`a redeschis gaura aceea in mijlocul fiintei mele care m`a chinuit atata timp. Dar merita. Fiecare revedere, fiecare discutie, fiecare gest. E bine sa`ti amintesti.. si e bine sa visezi.

– Spune`mi despre tine..

– Despre mine? Eu n`am nimic de povestit, tu esti cel cu evenimente multe si interesante. Poveste`mi tu.

Si mi`a povestit. I`am vazut dezamagirea si mi`am dorit sa fi ales altfel. Atunci. Acum. Dar presupun ca fiecare`si are experientele proprii pe care trebuie sa le parcurga. De data asta nu a  trebuit sa`mi mai ascund nasul in cafea. Acum l`am privit direct in ochi, pentru ca acum nu ma mai tem de mine sau de el. Acum am atins multe „praguri de sus” incat sa stiu ca anumite momente trebuie sa le savurez pe deplin.

Si da, m`am trezit vazand cu ochii deschisi un viitor.. si da, imi doresc si acum atatea.. si da, stiu ca nu`s posibile. Dar.. misterioase`s caile Domnului.. Nu stiu de ce a ramas in mine ca o parte din ceva intreg, n`am stiut niciodata cum sa il sterg de acolo, nici cum sa opresc valurile care m`au inecat mereu atunci cand a fost vorba de el.

Desire_of_freedom_by_proverbios31

Am sfarsit acasa, cu un pahar de sampanie in seara asta. In cinstea multilor ani. Pentru bine si fericire. Pentru haosul pe care`l provoaca mereu in mine..pentru ceea ce nu s`a intamplat niciodata si pentru tot ceea ce ar putea sa fie.

Ma pierd in melodia asta. Over and over. Si ma intreb.. daca toti avem pana la urma happy ending sau ne incredem in povestile pe care le citeam cand eram mici?

Continui sa zambesc..

Ea [optimista incurabila si vesnic indragostita]

6 gânduri despre „Dupa un an..

  1. bad_girl spune:

    iti citeam postu,ascultam melodia…e greu.ma regasesc in acest post,numai k e un pic invers,in cazul meu.e foarte greu..si pe o parte cred k e usor…ma cam contrazic,stiu..e frumoasa senzatia aia cand il revezi si parca iti sclipesc ochii si te ia cu un usor tremurat…si greu pt ca la un momendat trebuie sa se termine discutia si numai e langa tine.
    la mine e un pic invers pt k eu sunt cea care ma marit si el e burlac.dar senzatia e aceeasi ca si a ta.melodia si cuvintele pe care le-ai scris mi-au adus aminte de el….cum e viata asta…dar se spune ,ca toate se intampla dintr-un motiv si cu un anumit scop.

    • TwiTiSh0r spune:

      Stiu. Sper ca scopul si motivul sa fie „de bine” pentru amandoi si sa duca spre acelasi punct comun. Acum.. asteptam sa vedem ce se intampla mai departe.

      Sper sa nu faci si tu aceeasi greseala in legatura cu maritatul 🙂

  2. xxl spune:

    Aritmetica: 1 nefericit + 1 haotica = 2 pahare cu sampanie 🙂

  3. sicanderamtanaraerambatrana spune:

    „pentru ceea ce nu s`a intamplat niciodata si pentru tot ceea ce ar putea sa fie.”
    Si eu cunosc senzatia:D
    Dar pentru mine a fost o falsa senzatie. De-aia ma lupt sa ma eliberez.

Lasă un răspuns

