Nişte răspunsuri


Mi`am inceput dimineata asa..

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Am continuat`o asa..

intrebari

Si am primit niste raspunsuri..

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

N`ai cum sa ramai total neatins de asa ceva.  E imposibil. Asa ca ziua mi`a fost presarata de zambete si idei..  si da, dragostea te urca pe culmile cele mai inalte si te coboara cu viteza luminii. Speechless..

Ea [cu multe vise]

4 gânduri despre „Nişte răspunsuri

  1. lamoulinrouge spune:

    Si pe mine m’a impresionat extraordinar de tare.Asa de tare incat am ales sa invat si eu textul asta si mi’a folosit cand ma asteptam mai putin :))

  2. TwiTiSh0r spune:

    la asta nu m`am gandit. 🙂 presupun ca ajuta pe fiecare cum poate textul respectiv

  3. Hubba Bubba spune:

    Multi au vazut-o ca pe o…strategie de marketing, de promovare a cartii insa…al doilea clip, minutul 1.12…asa ceva nu se poate mima…zambetul ala e mult prea pur, mult prea real…

Lasă un răspuns

