Necrologul Dragostei


Acum aproape un an cineva scria ca`si dorea sa`mi moara sufletul.. mai scria ca istoria e ca un cerculet si ca inevitabil se repeta.. ca absolut tot ce ating eu se distruge..

Necrologul dragostei sau povestea durerilor unei vieti..

Sarbatori in apropiere si tot ce`mi doresc este sa ma bag sub o piatra pana trec.

<< Imi aduc aminte de filmul Interview with a Vampire … mai ales de sfarsitul lui …. atunci cand Lestat , e in masina tipului care ii luase interviul lui Luis , ii bea sangele soferului , il lasa intre viata si moarte pe bancheta din spate si trece zambitor la volan …. isi aranjeaza tacticos mansetele si aude inregistrarea  dupa care , probabil exact ca si EA … zambitor isi spune pentru el …

” Oh Luis … same old Luis … always winning .. never satisfied . Can you belive I had to listen to that for centuries ? …”

Cam asa ceva … este si in mintea mea legat de ea . Nici o grija din lume , un zambet larg pe buze , ea insasi o victima care s-a transformat in calau .. care probabil spune aceleasi chestii , sorbind din ignoranta propriei ei alegeri , imbatata de … ” libertinism ” … cu un acelasi aer de .. Who Cares … am facut asta pana acum , asa voi continua … etc … cu totii stim filmul , doar eu stiu realitatea mea .. si rescriu , realitatea mea …  >>

Din fericire pentru mine viata m`a obligat sa`mi creez un sistem de reprimare a celor mai mari suferinte, daca nu era asa, imi imagiez ca m`as fi sinucis de mult. Asta nu inseamna ca de multe ori nu simt ca am o rana deschisa in mijlocul trupului prin care ma pot uita la inima mea. Sau ca nu doare.

Dar vrand nevrand, totul ne obliga sa tinem drumul spre inainte. Si spre norocul meu nu mi`au placut niciodata scurtaturile. Asa ca ma pregatesc sufleteste pentru cea mai aiurea perioada din an..

Nu uita de campania NU E POVESTE ! Da mesajul mai departe si striga din toti plamanii alaturi de noi!

Stiu ca sunteti ocupati si stresati dar ROBERT are nevoie de ajutor, asa ca hai sa`i intindem o mana de ajutor. Citeste`i povestea aici. Preluata de la cabral.

6 gânduri despre „Necrologul Dragostei

  1. casatorita spune:

    cea mai aiurea perioada din an..bland zis..
    ma ingrozeste mereu pe mine anume,sfarsitul anului..
    ma gandesc numai la cata treaba am..ptr ce?
    ca sa-mi mint copii ca lumea e un loc mirific..ca toate is roze si etc..uf

    • TwiTiSh0r spune:

      Viata`i nasoala, dar se termina 🙂 Eu zic sa`ti inevti copiii de mici ca viata SUCKS big time, asa macar vor sti la ce sa se astepte si poate vor fi mai pregatiti decat noi. Zic si eu..

      Toate`s noi si vechi sunt toate. Asa ca vrand nevrand mergem mai departe si .. Dumnezeu cu mila!

  2. Flebmarmamb spune:

    Cool issue, didn’t thought reading it would be so amazing when I looked at your title with link!

  3. brandusa spune:

    Off suflete, alina-te cumva… chiar si asa, scriind.
    Cu mult drag,

  4. excespervers spune:

    ma bag la urari .. asa mai devreme…ca de craciun cine stie daca am timp…
    asa ca… scumpa mea… sa-ti aduca mosul tot ce-ti doreste inimioara…

    Craciun Fericit si o imbratisare…

Lasă un răspuns

