Locul potrivit


6 dimineata. O alta noapte dormita pe un sfert, alergata de cosmaruri, impinsa spre dimineata cu viteza fulgerului. Mi se pare ca mai am putin si lesin, sunt obosita. Nu. Sunt extenuata. Si ma straduiesc sa continui. De dragul celorlalti. Ca asa i`am invatat. Eu n`am probleme, viata e frumoasa si zambetul mi`e lipit de fata cu superglue.

Mese, mama, tata, fratele.. bunici, zambeste..zambeste.Intinde paharul.. da noroc.. sa fim fericiti si sanatosi.. da..da.. si`n mintea mea e vid. E gol. E atata durere incat imi goleste toate gandurile ca sa pot rezista celor cateva ore de „fericire”. Ma simt crapata in doua din crestetul capului, de parca din cauza unei singure miscari gresite m`as putea desface in doua.

DNA can repare its self..with feelings

Ma uit la bradutul asta luminat si ma gandesc ca el ar trebui sa insufle putin din spiritul Craciunului..sau sa`mi aminteasca de cele toate atat de multe care m`au adus in starea asta.. Cafea.. tigare. Nimic nu mai are gust si nu reusesc sa gasesc nimic familiar in toate astea. Nu mai stiu esenta, nu mai vreau nimic. Nici macar nu mi`am dorit cadouri de Craciun.. pentru ca singurul lucru pe care mi l`am dorit n`au fost darurile materiale, ci un „ceva” venit din suflet, care sa ma incalzeasca si sa ma faca sa ma simt om inca o data.

Sarbatori care mi`au scurs tot optimismul din mine, toata veselia s`a innecat in sticla de whisky si zambetele`mi sunt inca prin vizite. Lacrimile mi`au facut carari adanci pe fata.. si`n urma celor care se usuca .. vin altele .. si ma secatuiesc incet incet. Inca incerc sa`mi pastrez gramul de „eu” care sa ma faca sa revin la realitate, dar apoi imi aduc aminte ca realitatea e atat de dureroasa si raman in visul meu unde e „lumea perfecta” asa ca raman cu ochii inchisi ca sa nu`mi mai vad tristetea in oglinda.

Toate lucrurile astea imi intaresc convingerea ca Dumnezeu are umor englezesc. Sper macar sa fiu un banc bun, daca altceva nu reusesc sa fiu. Imi vine sa tip in gura mare, dar nici macar sunetele nu mai pot exista aici unde sunt eu, e doar ceata si demonii mei personali care incerca sa ma scoata de aici.. spre realitate.

10 gânduri despre „Locul potrivit

  1. excespervers spune:

    hhmmmmm… e greu, te cred… iar partea cu zambetele si tu fara probleme… o inteleg al naibii de bine… am trecut prin.. m-am regasit, odata, in toate cuvintele tale… o sa treaca… trebuie sa treaca… acel „el” o sa faca minuni… si tu o sa fii minunea lui…

    da sha pup fata… incearca… inca 2-3 zambete

  2. brandusa spune:

    Valuri in marea ta, fara spume, agitate gata sa rupa stancile…

    Am trecut sa-ti las urarile de bine si imbratisarile mele pentru anul ce vine.
    La Multi Ani draga mea !

  3. Viorel spune:

    Superb scris, deși de preferat ar fi fost alt tip de „speech”, sper ca ai găsit acel „ceva”.

  4. Viorel spune:

    Unul pozitiv dar daca ai gasit ceea ce cautai atunci e ok 🙂

Lasă un răspuns

