Post Sarbatori..


Sarbatori care au trecut intr`un mod neasteptat. Putin fade, fara sclipirea pe care o aveau in anii trecuti, dar poate cu ceva in plus. Ajunul m`a gasit acasa, cu familia si oamenii dragi sufletului meu. Bradut, globulete, beteala.. tuica fiatra si amintiri. De atunci si pana`n 1 m`am ascuns in locurile mele fericite, departe de tumultul sarbatorilor fara spirit. M`am lasat purtata in alte dimensiuni, unde`mi petreceam Craciunul alaturi de un om pe care`l iubesc si care ma iubea la randul lui.

Revelion, petrecut altfel. Alaturi de oameni care conteaza, mai mult decat prieteni, mai mult decat oameni. Dupa 12 noaptea, am plecat si`am colindat prieteni, am ras mult si ne`am simtit bine. Am vazut in ochii tuturor aceeasi speranta de mai bine, aceleasi ganduri calde si am dorit tot binele din lume tuturor.

Si`mi incep anul incet, lenesa, trezindu`ma din starea latenta in care am intrat in astea doua saptamani. Cafea, tigari, speranta si dorinta sincera ca anul asta sa ne aduca numai intamplari care sa ne incalzeasca sufletele si sa fim inconjurati de toata dragostea din lume! Toate relele sa se spele, toate bune sa se adune!

New Year`s resolution : rise above!

7 gânduri despre „Post Sarbatori..

  1. evergreen spune:

    la multi ani Twit!!!! :*:*

    toti suntem niste lenesi dupa sarbatori… offff

  2. TwiTiSh0r spune:

    Ni se potriveste si lenea .. uneori 🙂

    Pupici dulci!

  3. CornelT spune:

    la multi ani!
    eu mi-am dat 2-3 palme si am inceput treaba

  4. gladiola spune:

    sa te tii de promisiunea de 2010 🙂 te pup cu drag

Lasă un răspuns

