Inceputuri


Mi`am intrat in drepturi depline. Avion, bagaje.. intoarcere.. desfacut de bagaje. Mi`am inceput anul prin munca, in afara granitelor ce`i drept. Si a fost bine. Mai bine decat o gura de aer proaspat. Aveam nevoie.

Mi`ar placea sa scriu mai mult, dar recentele evenimente din viata mea tumultuoasa ma impiedica. Si oricat as dori sa ma descarc, de data asta mi`e putin imposibil. Asa ca trag adanc din tigare si mai sorb o gura de vin.

E ciudat cum se aseaza lucrurile. Cum ne schimbam drumuri si ni le intersectam ani mai tarziu, atat de diferiti de cum eram. Cu bagaje noi, cu alte ganduri, cu cearcane si putin mai sifonati de viata. Si totusi cativa dintre noi isi mai pastreaza in ochi.. speranta de mai bine.

Te iubesc paleste in viata adevarurilor dure. Ce`i frumos e sters de tristeti cotidiene si ajungi sa te intrebi de ce. Putin timp.. putin loc.. putin din toate. Si tot ce vrei e sa prelungesti momentul. Ma uit in jurul meu la oameni care au facut alegeri de dragul alegerilor. Si apoi descopera ca puteau fi atat de fericiti.. dar poate daca nu gustam constant din amaraciuni, uitam sa apreciem fericirea. Poate.

Pasesc cu taria credintei mele in binele care va veni. Si zambesc. Pentru ca atunci cand ti se inchid toate usile si geamurile, e timpul pentru noi inceputuri..

Cu drag

2 gânduri despre „Inceputuri

  1. xxl spune:

    Vant bun din pupa! 🙂

Lasă un răspuns

