Eu. Chestii. El. Amalgam


sau

Chestii.

Eu.

El.

Amalgam.

Iar imi patrunde in ganduri…

Probabil n`o sa pot sa scriu nimic coerent. Dar daca nu zic lucruri.. !

Incerc sa evadez dintre gandurile mele amestecate pana peste cap. Nu ma mai incadrez in niciun tipar. Am iesit din toate. Sunt prea buna ca sa ma arunc singura in noroiul lor. I`m rising above. Nu ma mai las provocata sa intru in jocurile lor urate care mi`au murdarit sufletul ani la rand.

Se petrec schimbari in profunzime in mine si pentru prima data in foarte multi ani ma simt de parca mi s`a luat un val de pe fata. Vad culori, oameni, inteleg sentimente, ma simt impacata cu mine. Ba mai mult, e parca acum as face de fapt cunostinta cu mine. Pot privi lumea in ochi si`i pot lasa pe ceilalti sa se uite adanc in ochii mei.

Mi`am lasat temerile de`o parte. M`am dezbracat de bagajele pe care le car cu mine de atatia ani, din atatea relatii. Am lasat tot in urma, luand cu mine doar esentialul. Si toate mi se par traite acum multe vieti.

– Si.. Fat Frumos al tau n`a aparut?

Zambet

– Nu. Inca`l astept..

– Dar macar reperele le ai?

– E secret.

Rasete

– Si fata de tine?!

– Nu.. e secret pentru ceilalti. Eu stiu.. E doar.. retinut. Dar ii  vine lui mintea la cap

Adancire in cafea. Sau crema de zahar ars. Cine dracu` mai stie ce faceam acolo? M`a tintuit din priviri. Hmmm… Ce tot cauti acolo in ochii mei? Ce raspunsuri alor unor intrebari pe care nu le pui vrei sa gasesti? Si ne`am uitat.. unul in ochii celuilalt. Sperand sa gasim..

Sau poate doar sunt eu nebuna si vad „chestii” acolo unde nu sunt. Sau poate`mi doresc sa`mi gasesc sufletul ala langa care sa ma simt eu. Si sa gasesc fericirea si armonia unei relatii sanatoase. Fara viermii geloziei si ai neincrederii.. fara macinari interioare produse de insercuritatea interioara. Fara daca.. parca.. poate.. Fara constrangeri. Doar libertate si armonie.

Intr`o zi.. Pana atunci imi permit sa astept sorbind dintr`un pahar de vin si fumand niste tigari. Pe o „data viitoare” cat mai curanda.

Ea

P.S. „Viata nu se masoara in numarul respiratiilor,ci in momentele care ne taie respiratia”

2 gânduri despre „Eu. Chestii. El. Amalgam

  1. Viorel spune:

    P.S. “Viata nu se masoara in numarul respiratiilor,ci in momentele care ne taie respiratia” Foarte adevărat

Lasă un răspuns

