Stari


Vreau sa scriu, serios ca vreau sa scriu. Dar cand ma pun in fata paginei albe tot ce`mi vine in minte e un nume. Pe care bineinteles ca nu`l pot scrie si aici. Nu inteleg de ce. Nu e ca si cum as vrea sa ma gandesc doar la asta. Doar ca apare. Dupa atatia ani reuseste sa`mi invadeze iar spatiul .. si`n minte imi vin doar ochii lui uitandu`se adanc in ai mei. Si eu savurez momentul.

As vrea sa scriu despre dorinte. Despre iarna. Despre copii. Despre culori. Despre suflet si drumul greu pe care trebuie sa`l parcurgem pentru vindecarea lui.

Poate data viitoare.

Ea

12 gânduri despre „Stari

  1. Bianca spune:

    Iubirea: istoria vietii unei femei, un episod din viata unui barbat. Zi-mi ca nu e adevarat, minte-mi!

  2. TwiTiSh0r spune:

    Uneori e adevarat. Uneori episoadele devin si ele istorie. Pe la 50 de ani poate tragem si concluzii la afirmatia asta. Vrei? 🙂

  3. Bianca spune:

    XD Trebuie sa scriu o mica notita undeva prin mintea mea… Cine stie ce va fi de noi pe atunci.

  4. Freyja spune:

    uneori amintirile fostelor iubire te bantuie, important este sa nu le lasi sa te domine…

  5. Bianca spune:

    E un echilibru mult prea usor de rupt.. Optimusmul.. Da l-am incercat si continui sa incerc dar cand crezi ca-i reusit tzac-pac! apare ceva si-ti darama tot ce-ai construit. 😀

  6. TwiTiSh0r spune:

    O sa ajungi la un moment dat sa gasesc echilibrul in viata ta. Dar trebuie sa`l gasesti in tine si pentru tine, fara sa te raportezi la cei din jur. Cand il vei gasi pe acela, nimic n`o sa ti`l poata darama 🙂

    Plus de asta, toate „ups & down”-urile fac parte din viata. Fara „down” n`ai mai stii ce inseamna „up” 🙂

  7. excespervers spune:

    hmmm… tu ai un premiu… treci sa-l ridici… cand ai timp. pup u }{

Lasă un răspuns

