Like a priZe.. :)


Am primit premiu de la don`soara sexoasa !

Care premiu zice`se

1. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa dea mai departe premiul la 5 prieteni bloggeri speciali

2. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul de la care a primit premiul.

3. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul

4. Fiecare Scriitor Superior care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List

5. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Si dupE cum se obisnuieste ii dam bataie cu premiatii mei:

1. Gladiola

2. Cabral

3. Adolescenta

4. Tinerete/Bratranete

5. Morgensen

Ea

Later edit : Mie`mi plac toti uominii astia si inca multi si mi i`as premia pe toti, dar zice`se cinci si astialalti de mi`s tot dragi erau deja premiati 🙂

10 gânduri despre „Like a priZe.. :)

  1. gladiola spune:

    ma umflu in pene multumesc mult 🙂

    te pup sa ai o seara superba

  2. sicanderamtanaraerambatrana spune:

    vaaaaaaaaaai, multumesc, e primul meu premiu!:)
    acum sa vedem daca sunt in stare sa respect toate regulile de le pusesi!:P

  3. morgensen spune:

    oooo…multam de tot! ca si ceilalti…aproape toti…e primul premiu pe careil primesc asa ca nu mai imi incap in pele de mandrie:d. Sa mai dai premii 🙂

  4. […] fiinta asta nerecunoscatoare. N-am s-o las totusi sa se dezlantuie, asa ca multumesc, TwiTiSh0r, pentru premiul pe care mi l-ai […]

  5. lamoulinrouge spune:

    vaaai,iti multumesc pentru premiu! multumesc mult,esti o draguta.Te pup si te mai astept pe la mine 🙂

Lasă un răspuns

