Zen


Da`i play inainte sa citesti

Absenta. Cu adevarat absenta de peste tot. Fara voie. Adica, nu pentru ca as fugi de cineva sau ceva. Ci pentru ca am fost in niste stari foarte zen si mi`am petrecut weekend`ul prelungit pentru a medita si pentru toate miciile nebunii care ma fac sa zambesc strengareste.

Am avut chiar o tentativa de a scrie in blog, dar mi`am pierdut repede ideile, asa ca am lasat`o pentru alta data. As fi vrut sa scriu despre schimbari si despre Dumnezeu. As fi vrut sa scriu despre credinta, despre bine si rau, despre alegeri, despre ceata si zapada, dar multi n`ati intelege si nici nu`i momentul.

Asa ca .. asculta muzica
Dar am sa scriu asta. Exista minuni. Si ele se materializeaza prin oamenii care`ti apar in viata exact in momentul in care ai nevoie de o minune. Si minunea mea este o femeie absolut extraordinara. Acum.. astept ca minunea mea de barbat sa se trezeasca la realitate si sa ma ia de mana.. sa`i arat secretele fericirii mele si starile mele foarte zen.

Cu drag,

Ea

6 gânduri despre „Zen

  1. brandusa spune:

    ai intins mana si ai capatat minunea e un fel de „cere si ti se va da ”
    … o seara buna, draga mea !

  2. sirenna spune:

    „Exista minuni. Si ele se materializeaza prin oamenii care`ti apar in viata exact in momentul in care ai nevoie de o minune.” O fi adevarat?

Lasă un răspuns

