Eu, pe tava de argint


M`am obisnuit sa scriu pe aici, asa ca din cand in cand trebuie sa excercit scrisul. De ceva vreme scriu cu pixul pentru ca asa cum ziceam si intr`un post anterior sunt lucruri pe care nici aici nu le pot scrie.

Sunt asa de multe de zis, incat le`am pierdut sirul. Nu ca i`ar pasa cuiva de episoadele vietii mele. Nu in detaliu cel putin. Bottom line is .. ca realizez ca unele lucruri nu merg la nesfarsit. Ca in viata trebuie sa invatam si cum sa lasam oamenii sa plece. Ca avem toti vietile noastre de trait, fiecare cu problemele lui, mai mult sau mai putin existentiale. Ca poti sa ajuti un om pana intr`un punct si ca apoi e alegerea lui. Iar eu stiu cand alegerile ma implica sau nu.

Silence

Nu mi`au placut niciodata barbatii care iau decizii pentru doi. Pentru ca in general barbatii iau cele mai tampite alegeri si apoi le motiveaza cu eroism, altruism, bunatate, bla bla bla. Cand de fapt sunt doar decizii de moment, fara a fi deloc gandite, din stupida dorinta de a face si ei ceva. Si`n general nu inteleg cum un barbat care gandeste orice lucru de 100 de ori inainte, ia o decizie fara sa o gandeasca, mai ales cand ii afecteaza tot restul vietii.

Si apoi nu inteleg femeile idioate care ar face orice sa pastreze un barbat langa ele, chiar daca nu`l iubesc, cand de fapt nu dau doi bani pe el si il folosesc pe post de accesorii. Dar de care se plictiseste mai repede decat m`as plictisi eu de o esarfa.

Protection

Mi`am dorit mult timp sa apartin cuiva care sa ma iubeasca si care sa ma lase sa`l iubesc, sa ma accepte asa cum sunt, cu tampeniile mele copilaresti in diminetile insorite, cu emotivitatea mea prosteasca si filmele mult prea siropoase in unele nopti, cu pasiunea mea nebuneasca sufocanta alteori, cu suisuri si coborasuri, cu maturitatea obtinuta mult prea devreme, tot din cauza „aventurilor” spre care sunt predispusa. Cu tot ce am de dat in mine si cu toate lipsurile pe care le port dupa mine, cu dureri si cicatrici adanci pe care nu stiu daca le voi putea vindeca vreodata. Cu iubirea mea de copil daruita de o femeie care stie ce vrea. Pe mine, asa cum sunt.. asa cum voi ramane. Pentru ca daca viata m`a invatat cate ceva, printre altele m`a invatat ca oamenii vor sa te schimbe si sa faca din tine ceea ce`si doresc ei sa aiba langa ei. Nu vor fi interesati cu adevarat sa te vada asa cum esti.

Si daca eu imi doresc ceva, imi doresc sa fiu iubita asa cum sunt, pentru ca eu te pot iubi asa cum esti. Si sufletul nu se vindeca decat prin iubire, sa nu cumva sa uiti asta vreodata.

N`am mai baut cacao cu lapte din clasa a IV-a, sau cel putin asa cred. Dar imi aminteste de toata caldura de acasa cand beau cacao cu lapte, iar acum am nevoie de acasa. De galagia unei familii numeroase si zgomotoase. Dar sunt doar eu, cacaoa mea si o tigare intr`o liniste care`mi zgarie timpanele.

Rabdare.. rabdare.. si cacao cu lapte (sau ceaiuri aromate).. ca tot scriam eu de cat de zen am devenit!

Cu drag,

Ea

6 gânduri despre „Eu, pe tava de argint

  1. brandusa spune:

    Cand un om, nu conteaza de-i femeie sau barbat, tine legat un altul, desi o face doar din egoism, denota mult mai multe printre care o minte seaca, un nivel de deschidere scazut la tot ce poate oferi viata, societatea .

    Na ca am zis, ai atins o coarda sensibila :))

    Imi place laptele cu cacao, mult , mult de tot !

    Sa fii auzita si inteleasa draga mea !

  2. irina spune:

    postul asta m-a pus pe ganduri! ce bine ar fi sa gasim pe cineva care sa ne ia asa cum suntem, dar pe care si noi sa il putem lua asa cum e! nu stiu inca daca asa cev e posibil

  3. ella spune:

    Nici nu ai idee cat de bine te inteleg…Nu stiu cati ani ai tu,,eu insa ma apropii vertiginos de 30 de ani si inca il astept..pe fat frumos….Si parca m avad o babuta batrana, singura cu muuulte pisici….

Lasă un răspuns

