Spring is M.I.A.


Ma gandeam ca n`am scris niciodata un post numit „dupa ani si ani”.. Si cred ca daca l`as scrie, ar fi un pomelnic intreg. Asa ca scriu unul care se numeste dupa doua lui.

Dupa doua luni de terapie inca nu`s pregatita sa merg singurica la drum. Sunt ca un copilas care invata sa mearga in picioare. Am acumulat atatea informatii ca ma simt supra plina, dar nu m`as opri nici sa ma platesti. Pentru ca schimbarile sunt atat de evidente incat toata lumea le observa. Dar cel mai important e ca ma simt atat de bine si plina de energie incat, acum chiar simt ca as putea muta muntii din loc.

Acum mai mult decat oricand ma simt libera, fara dependenta de oameni sau sentimente. Ma simt fericita fara macar sa am motive. Ma simt renascuta, dar cel mai important ma recunosc. Mi`e zambetul cald si sincer, inima zglobie si roz, fara tristeti, fara depresii, fara amintiri carate ca o proasta prin toata viata mea, fara nimic care sa ma traga in jos.

Lucurile se misca, oameni merg mai departe. Sunt lucruri naturale ce vin odata cu timpul. Senzatii si sentimente care te schimba, care ma schimba. Maturitate, intelepciune, intelegere, iubire. Toate ne transforma in moduri pe care nu le putem exprima in cuvinte si pana la urma nici nu trebuie sa o facem. Unele chestiuni trebuiesc simtite nu vorbite.

As fi vrut sa scriu mai mult, dar parca mi se pare ca nici n`am ce sa scriu. Prefer sa traiesc. Si mi`e un dor groaznic de soare. Ziua de azi mi`a umplut inima de bucurie cu florile de primavara atat de frumoase si un soare calduros care mi`a lipit zambetul de buze. Mi`e bine. In toate felurile mi`e bine. Si mi`as dori sa vad oameni zambind in fiecare zi, sa vad atata fericire incat sa nu mai am nevoie nici de soare. Raman doar cu speranta.

Incep primavara cu ciorapi cu inimioare si zambete frumoase. Si frezii superbe.

Ea

2 gânduri despre „Spring is M.I.A.

  1. brandusa spune:

    Ce bine sa te regasesc asa, o primavara ce simte !

  2. brandusa spune:

    Hei copil-fata-primavara , La Multi Ani !

Lasă un răspuns

