Dor..


Pentru ca mi`e dor tati..
Mult. Groaznic de mult timp trecut fara tata. 40 de zile implinite ieri. Si fiecare mi se pare mai ireala. Ma uit incremenita la telefonul mobil si astept sa`i vad poza pe telefon atunci cand ma apeleaza. De fiecare data cand ma duc in casa parintilor ma astept sa`l vad la geam sau pe canapea sau sa`l aud cum rade coborand pe scari.

Sunt multe lucruri care`mi lipsesc. In fiecare zi. Si`mi zic mereu ca va fi mai usor. ca e intr`un loc de mii de ori mai bun decat asta. Dar asta nu`mi poate lua durerea. Si nimeni nu`i va putea lua locul vreodata.

S`au intamplat atatea intr`o luna ca nu mi`ar incapea aici si nici nu vreau sa le retraiesc scriindule. Pentru ca esenta tuturor lucrurilor este ca mi`e un dor nebun de tata si ca l`as vrea aici acum sa`l imbratisez in cea mai plina de iubire imbratisare.

Vor mai trece zile. Multe. Este natural. Viata tuturor continua chit ca vrem sau nu. Desi mi se parea inuman ca vietile tuturor sa continuie atunci.. si nu intelegeam de ce ceilalti puteau sa rada cand mie mi se zguduia toata lumea. caramida peste caramida pusa una peste alta pentru ca in final sa inteleg de ce au facut fiecare alegere in parte. E atat de dureros sa nu mai ai langa tine oamenii pe care sa fii suparat sa n`ai pe cine sa suni si sa te plangi sau sa tipi sau sa zici ceva chiar daca ceea ce zici e o mare idiotenie. Am inteles ca in final nu mi`a vrut decat binele. Dar probabil trebuie sa ,,, treci prin multe momente zguduitoare ca sa intelegi.

Am de trecut momente. Singura. Cu toate ca am familia mea draga, nu pot sa nu`mi doresc cu toata fiinta mea omul ala care sa fie langa mine in momente ca astea.

Si multe altele.. pe care le pastrez scrise in mine.. chiar daca suna a cliseu.. apreciati ce aveti pana nu e prea tarziu.

Ea

24 de gânduri despre „Dor..

  1. Adi spune:

    In cel mai platonic mod cu putinta spus, daca vreodata simti nevoia sa vorbesti vrute si nevrute cu cineva, poti sa imi dai un e-mail oricand sa povestim la o cafea. Alegi tu locul 🙂

    • TwiTiSh0r spune:

      Fascinatia acestui blog este faptul ca sunt absolut anonima. 🙂 Btw stiai ca faci riduri de la cafea? Cat despre vrute si nevrute acestea se pot discuta oriunde oricand. Chiar si aici

  2. Adi spune:

    Anonimitatea ta se pastra. Intalneai tot un anonim..Riduri? Hmm…daca mi-ai fi spus acum cativa ani, deja e prea tarziu. Si la cafea eu nu renunt, sa fie clar 🙂

  3. xxlweblog spune:

    Eu am un remediu (http://xxl.weblog.ro/2008/05/21/piatra/), trebuie sa gasesti si tu unul.

  4. Adi spune:

    „Am de trecut momente. Singura. Cu toate ca am familia mea draga, nu pot sa nu`mi doresc cu toata fiinta mea omul ala care sa fie langa mine in momente ca astea” – De aici a plecat totul, de aceea am si mentionat inca de la primul comentariu „ïn cel mai platonic md cu putinta”, era aberant sa ma pretind omul respectiv, nici nu imi doresc asta, ci doar am simtit nevoia, neobisnuita si pentru mine recunosc, de a iti lasa acel comentariu. O seara buna!

  5. Adi spune:

    Si eu iti multumesc. Eu sunt mai lenes cu scrisul in timpul liber, dar daca as fi avut un blog, nu cred ca ar fi fost prea diferit de al tau, nu neaparat in privinta experientelor cat al trairilor pe care le-au provocat experientele respective. Imi placi. Ca om. Si pentru asta iti multumesc si eu.

    • TwiTiSh0r spune:

      Cred ca ajungi sa`ti faci un blog pentru ca acolo poti sa scrii orice fara sa`ti pese daca niste virtuali te judeca sau nu. Eu am ajuns sa scriu in blog pentru ca..erau lucruri pe care nu vroiam sa le spun nimanui si totusi nu vroiam sa ajunga sa ma macine inauntru.

      Cat despre lene.. ai face bine sa scapi de ea. Dauneaza. iti zic din experienta proprie.

      Ceea ce sunt implica mult mai mult decat ce scrie aici. Dar cred ca sunt un om bun. Si in general cine se aseamana se aduna!

      Sa ai o noapte placuta!

  6. Adi spune:

    La fel si tie, EA!

  7. excespervers spune:

    eu… nu stiu ce sa spun… ce sa-ti spun…
    caut cuvinte… degeaba.. nu gasesc… imi pare rau… e greu 😐

    te pup… te imbratisez

  8. excespervers spune:

    p.s. te mai pup odat` na 😀

  9. ambramburica spune:

    urat si trist…nici eu nu inteleg de ce dintre atatia oameni s-a dus tocmai sg persoana care era langa mine pregatit tot timpul cu un sfat , sg persoana care m-a iubit si m-a acceptat asa cum sunt…a fost o persoana minunata si un tata exceptional si ii multumesc ptr asta, mai urat este ca nu o sa treaca durerea niciodata ci cu timpul te vei obisnuii cu ea si da mereu cand te vei apropia de casa o sa speri sa-l vezi la geam si chiar ai sa te temi ca ii vei uita rasul…
    P.S. iti doresc tot binele din lume

  10. TwiTiSh0r spune:

    mersi penru mesaj.. iti trimit o imbratisare calduroasa

  11. Un Sufletel spune:

    Off , o-r sa treaca si astea. Am dat peste randurile astea , m-am regasit in ele. Si eu mi-am pierdut tatal acum 9 luni .9 luni hmm.. cum suna. In mintea mea par mai multe.A fost groaznic de dureros. Si am trecut peste momentele alea singura , am platit scump aceasta maturizare a mea la doar 20 de ani . Uneori incerc sa-mi amintesc mai multe despre el .. dar imaginea lui se stinge .. Usor usor .. si doare al naibii de tare .Nimeni nu le vor lua locul taticilor nostrii pentru ca, stii si tu ca, ei l-au ocupat pe tot in sufletul nostru,pentru totdeauna . P.S: O dimineata frumoasa iti doresc si .. tot binele din lume. T e pup

    • TwiTiSh0r spune:

      Da. Te inteleg. Mi`e dor de el in fiecare zi. In fiecare zi.. si nici acum nu`mi vine sa cred. E greu, groaznic de greu si nimeni nu intelege asa ceva , decat dupa ce trece prin asta.
      Iti trimit un gand bun si.. speranta

  12. trakejr spune:

    A pierde pe cineva drag tie,inseamna, a daltui cu dalta ascutita peretii sufletului tau ,care pe zi ce trece parca mai cere o daltuire si inca o daltuire…

Lasă un răspuns

