Asa


Uneori cred ca in mintea mea eu iubesc pe cineva si el ma iubeste inapoi.

Uneori, ma simt iubita si iubirea`mi da putere.

Uneori ma trezesc, ies afara si ma asez cu o cafea pe balansoar iubind tot ce ma face sa`mi amintesc.

Uneori ma doare asa tare si as vrea sa acopar golul.

Uneori imi pun pantofii cu toc.

Uneori plang.

Uneori rad.

Uneori zac pe un fotoliu si astept.

Uneori ma gandesc ca cei mai fericiti oameni sunt cei care sunt iubiti.

Uneori o vreau pe mama langa mine.

Uneori prietenele imi dau motive sa zambesc,chiar daca vreau sa urasc lumea.

Uneori as vrea sa ma ia de mana si sa stiu ce inseamna asta.

Doar ca alteori sunt doar eu. Si mintea mea extrem de inventiva. Ar trebui sa nu mai caut ceva acolo unde e nimic. Planuri zadarnicite. Promit sa incerc sa nu mai planuiesc iubirea!

Cafea si ganduri matinale. Si dor. Everyone moves on. It’s natural!

Ea

7 gânduri despre „Asa

  1. Brandusa spune:

    Mereu, esti TU !
    Stii, mie imi place mintea aia, ce se combina cu sufletul si iese ceea ce citesc si vad in tine.
    Dar adevarat, iubirile se doresc, se spera, apar, ard lent o viata sau navalnic cateva zile… dar sigur nu le putem planifica.

  2. TwiTiSh0r spune:

    Asa am zis si eu… no more planning. Go with the flow, sau ma rog p`acolo 🙂 Sper sa iasa bine totusi!

    Te imbratisez cu drag!

  3. agathapurple spune:

    just one word: esti femeie… se vede clar din descriere 😀 :* nothing unusual, just you

  4. Christine spune:

    Toţi visăm că suntem iubiţi. Unii suntem, alţii nu…Oricum, iubirea te ridică, tot ea te şi coboară…

Lasă un răspuns

