Schimbare


Bucuresti.. the land of.. boring. Da. Boring. Schimbare de decor pentru cateva zile. Ceea ce se dovedeste o mare pierdere de mine. Mai explicit , pierzand legatura cu multi dintre prietenii de aici , am ramas fara contacte de Bucuresti. Ceea ce inseamna ca in afara de a citi si a ma plimba de nebuna prin magazine nu am mare lucru de facut. Si eu am nevoie de activitate acum, nu sa stau sa numar firele de iarba.

Se intrevad schimbari de bine in viitor, dar firea mea total lipsita de rabdare, vrea mai repede. Ritmul meu ametitor a fost redus la un mare zero. Si eu am nevoie de ceva.

Desi as avea multe de scris le rezum la atat : I`m done waiting. 4 anything. Asa ca`mi iau curajul necesar si trec peste toate , cu speranta`n suflet, zambet pe buze si o doza moderata de nebunie specifica. Sometimes it’s better to let go & move on.

Ah si savurez melodia, care`mi da chef de.. miscare.

Cu drag,

Ea

10 gânduri despre „Schimbare

  1. xxlweblog spune:

    Las’ ca vine :). Cu drag,

  2. Adrian spune:

    Un pont: vinerea seara la Hard Rock Cafe este karaoke. E imposibil sa nu te binedispui ascultand „talentele” si daca prinzi si un sincron al barmanilor atunci 100% o sa pleci cu gura pana la urechi 🙂 Incearca.

  3. xxlweblog spune:

    Ceea ce astepti, sau, poate, chiar, ceva…la care nu te astepti :))))

  4. agathapurple spune:

    hehe cine nu stie prea bine Bucurestiul s.ar gandi… ha? cum adica sa te plictisesti in Bucuresti? vai de cate ori am auzit asta :))… cand am venit in bc toata lumea era :wtf eu vreau sa merg in buc si tu vii aici? acolo e viata, e super misto, e…. e un rahat. deci te inteleg perfect 😀

Lasă un răspuns

