Intre mare si dor


But at the end of my life
I’ll look back on my life
I’ll know that my life was good

Sunt multe lucruri pe care ai putea sa le spui dupa o perioada agitata, trista, incarcata de insemnatate emotionala si oarecum asemanatoare cu o palma peste ochi. Sunt de multe ori concluzii care te fac sa tremuri si sa iti dai seama ca viata inseamna mult mai mult decat orice posesiuni materiale si accesiuni sociale. Si cu toate astea toti ni le dorim. Toti luptam pentru ele si uitam sa mai luptam pentru noi.

De ceva timp m`am mutat intr`un superb apartament pe malul marii. Era visul meu de peste 5 ani. Pentru ca ma atasasem de apartamentul asta ca un copil care se ataseaza de jucaria preferata. Urma sa fie al meu atunci cand ma maritam, dar cum tata, nu va mai fi printre noi atunci, mama a decis sa ma mut de acum in el. Sincer, saraca, la cum ma stie, cred ca se roaga sa se implineasca intr`o buna zi si minunea asta.

Cu toate ca am ceea ce altii si`ar dori, nu mai inseamna acelasi lucru acum.Pentru ca o parte integranta din viata mea nu a fost aici sa se bucure cu mine. Marea pierdere o suferim abia dupa ce incepe timpul sa treaca, dorul sa te cuprinda in fiecare celula si sa`ti doresti cu ardoare sa mai fie aici. Sa spui lucruri pe care te simteai rusinat sa le spui atunci sau pur si simplu pentru ca ai vrea privirea aia parinteasca pe care n`o poate inlocui nimeni.

Dar ma consoleaza gandul ca este intr`un loc cu mult mai bun decat asta si ca de acolo va fi prezent la fiecare eveniment al vietilor noastre.

Uneori visele se implinesc, dar in momente ca astea ma intreb cu ce pret? Sau daca si`l merita. Sunt fericita, dar in acelasi timp imi pare rau si mi`e dor. Ciudata combinatie de sentimente. E un dor care nu`ti da pace, nu te lasa sa respiri, te invaluie. E al tau si tu al lui. Si trebuie sa invat cum sa traiesc cu dorul asta. Dorul de persoana care m`a iubit si m`a acceptat neconditionat, fara a astepta vreodata ceva de la mine, o dragoste si o intelegere mai presus de cuvinte. E un dor care`ti da ambitie si putere. De a demonstra ca n`a crezut degeaba in mine. Asta e ceea ce ma mobilizeaza acum si ma face sa vreau si sa fac atatea.

E un amalgam de senzatii si sentimente care pasesc cu mine in fiecare moment. Si`i multumesc in fiecare zi lui Dumnezeu ca inca am putere si ca in final suntem o familie unita si fericita. Sar materialul si`mi doresc tot ceea ce`mi aduce pace`n suflet si dragoste in viata.

Nu stiu cum pare textul asta pentru ca n`am sa`l recitesc. Dar nu`s nici deprimata, nici trista. Invat doar sa traiesc cu fiecare sentiment care ma inunda in fiecare zi. Ma descarc plangand si nu tin in mine nimic, pentru ca stiu ca orice te macina in interior si tu te prefaci ca nu`i nimic, intr`o buna zi va deveni un monstru pe care nu`l vei mai putea stapani sau ascunde.

Va trimit raze de soare si briza marii negre cu speranta si ganduri de mai bine!

Ea

6 gânduri despre „Intre mare si dor

  1. xxl spune:

    Zbor placut in visul tau cu scoici la feresti. Multumiri pentru raze, briza si ganduri! Habar n-am cu e sa locuiesti pe malul marii. Nu cumva marea ajunge sa te domine?

    • TwiTiSh0r spune:

      Poate,dar macar e o dominare extrem de placuta! Sa locuiesti langa mare e ca un vis.. te trezesti in fiecare dimineata cu marea`n ochii si briza`n nari.. divin!

  2. Christine spune:

    cât de frumos scrii…foarte frumos..

  3. tasha spune:

    Am pierdut si eu pe cineva foarte drag mie,atunci am crezut ca s-a terminat universul meu,ca viata mea nu mai are niciun rost…dar,D-zeu ne da putere sa depasim totul,mi-a luminat gandul si am gasit resurse in mine,am luptat ,am incercat sa cred ca, vorba ta ,el este intr-un loc mult mai fericit decat aici pe pamant unde ne merge din rau in mai rau…si apoi este in sufletul meu mereu…il port cu mine peste tot…
    Sa ai parte de liniste si pace interioara si sa te bucuri de implinirile pe care le astepti!

Lasă un răspuns

