Asa


Trec zile si nopti. Si nu se taraie. Trec repede, repede ca le pierd sirul de multe ori. Vara numai vara nu e. Ploile astea nesuferite ma fac sa ma gandesc la toamna mai mult.

Stiu ca nu mai scriu. Nu pentru ca n`as avea ce, pentru ca n`am cuvinte. E o perioada „speechless”. E mai mult plina de trairi decat de cuvinte. Si parca e mai frumos asa. Dar cel mai aiurea e ca mi`e dor. De ceva ce n`am avut niciodata, dar cu toate astea mi`e dor de „cineva”-ul ala doar al meu.

As vrea sa muncesc ca sa ma ingrop in munca si sa nu`mi mai bat capul cu toate dorintele astea din mine. Dar in lipsa muncii ma delectez cu niste carti. Mai bine zis devorez niste carti. Am ajuns la recordul de a citi aceeasi carte de 20 de ori. Da, stiu, putin cam creepy, dar nu pot sa o las din mana.

Toti prietenii mei au probleme care mai de care mai existentiale. Prietena mea cea mai buna e suparata ca nu se marita (n`are nici macar un prieten stabil), o alta e terifiata de gandul ca s`ar putea indragosti de barbatul nepotrivit, motiv pentru care evita orice relatie, altii se pregatesc de nunta si`s in febra pregatirilor, alta are familie si copil si hoinareste prin cluburi (ma depaseste problema), altii incearca sa se hotarasca ce sa faca cu vietile lor, altii isi pun intrebari fara sa realizeze ca au raspunsurile in fata ochilor.. iar eu ma simt un simplu observator la problemele altora.

Nu ca eu nu le`as avea pe ale mele. Dar cred ca pe mine nu prea ma mai intreaba nimeni. Nu prea mai vorbesc de ceva vreme despre mine. Am observat ca oamenii vor sa fie ascultati si nu mai au rabdarea sa te asculte la randul lor. Eu ma straduiesc sa rezolv problemele familiei si intr`un final, cand mai am timp sau cuvinte, imi mai vars naduful pe aici.

Uneori cred ca oamenii isi pierd compasiunea si intelegerea. Prea ocupati sa alerge dupa diverse iluzii si idei, se pierd pe ei in goana lor idioata. Ma amuza unele din problemele lor atat de majore, pentru ca imi par lipsite de esenta. Nu ca ar fi neaparat superficiali.. dar cred ca pierd din vedere scopul lor. Pacat!

Ma uit inapoi la sutele de texte pe care le`am tot scris prin blog (aici sunt publicate doar o mica parte) si ma amuz teribil de primele texte scrise.. Evolutia e absolut incantatoare.

Noapte buna tuturor, oriunde v`ati afla!

Ea

P.S. You’ll think of me..

13 gânduri despre „Asa

  1. Viorel spune:

    Aici ai spus totul : Uneori cred ca oamenii isi pierd compasiunea si intelegerea. Prea ocupati sa alerge dupa diverse iluzii si idei, se pierd pe ei in goana lor idioata. Ma amuza unele din problemele lor atat de majore, pentru ca imi par lipsite de esenta. Nu ca ar fi neaparat superficiali.. dar cred ca pierd din vedere scopul lor. Pacat!

    Asa este ! Ne scufundam in idiotenii, in complicatii si in intrebari existentiale incat uitam sa ne bucur de lucrurile simple ale vietii…

  2. trakejr spune:

    Viata e o iluzie si toti alergam dupa ea.Am sa revin pentru lecturare,mergi inainte.

  3. xxl spune:

    „Evolutia e absolut incantatoare.” 🙂

  4. agathapurple spune:

    pfai parca mi.am citit gandurile acum… de.ai sti cata dreptate ai… unul din putinele posturi citite vreodata in care… m.am regasit. multumesc ca ai spus ceea ce eu nu am vrut sa admit nici macar fata de mine… „eu ma simt un simplu observator la problemele altora.”… mult prea adevarat

  5. Sugar Queen spune:

    Evoluţia mereu e încântătoare, indiferent de tipul ei…

  6. Ricardo spune:

    When I initially commented I clicked the „Notify me when new comments are added” checkbox and now
    each time a comment is added I get three emails with the same
    comment. Is there any way you can remove people from that
    service? Thanks!

Lasă un răspuns

