Povestea ei


Povestea ei.. a mea.. a unora dintre noi. Le scriem pentru ca vrem sa impartasim altora din fericirea sau dezamagirile noastre. Le citim pentru ca uneori avem nevoie sa stim ca nu suntem singurii care au trairile alea de moment. Ne identificam cu personaje, ne regasim ganduri sau trairi si uneori ramanem muti de uimire cand descoperim ca vietile noastre seamana intre ele.

Cu toate astea fiecare poveste e unica. Multi cautam acel ceva in oamenii de langa noi si credem cu tarie ca l`am gasit, doar ca sa ramanem cu buza umflata atunci cand realizam ca ii atribuim celuilalt calitati pe care nu le are. Ii urcam pe piedestaluri si tot noi ii trantim de pamant cand ne dezamagesc. Eu nu m`am dezobisnuit de asta, poate si pentru ca astept intotdeauna prea mult de la celalalt. Dar in fond, daca nu as avea asteptari, nu cumva as gresi, acceptand ceva mai putin decat merit?

Nu stiu cand se opreste asteptarea sau cand incetez sa mai cred in ceva`ul meu. Cred ca nici daca nu l`as gasi o viata intreaga, n`as inceta sa cred si sa sper. Pentru ca atunci cand nu mai ai speranta nu mai ai nimic.

Zambesc in fiecare zi, chiar si atunci cand nu am motive. Si raman increzatoare in destinul meu.

Cu raze de soare si briza de mare merg mai departe.

Ea

13 gânduri despre „Povestea ei

  1. excespervers spune:

    asa te vreau… optimistaaaaaaaaaaaa…

    auzi… trimite si mie prin fan curier niste bronz la borcan… si niste miros de mare… ca tare imi e dor de ea…

    • TwiTiSh0r spune:

      Uite acum iti trimit.. miros de mare si bronz din belsug!

      Optimism pana in maduva oaselor si veselie cat cuprinde, ca viata e scurta si frumoasa!

  2. ing spune:

    In ultima insemnare de pe weblog ai pus un videoclip, un dans de despartire, care mi-a placut mult la vremea respectiva si pe care nu l-am mai gasit. Iti reamintesti? Si daca da, faci un pustiu de bine?
    🙂

  3. Eva spune:

    Si eu zambesc in fiecare zi chiar si atunci cand inauntru ma simt distrusa. Oamenii care ma cunosc superficial cred ca sunt cea mai vesela persoana din lume. Insa eu sunt o depresiva incurabila. Daca i-as lasa pe ei in sufletul meu, n-as mai avea intimitatea mea cu mine…

    Ps: Superb clip. Apa este cel mai bun exemplu de materie care exista sub diferite fascinante forme dar in esenta este acelasi lucru. Si la fel cu oamenii…daca insumezi viata fiecaruia din noi, vezi ca s-a cernut cam la fel, doar ca in alta ordine a evenimentelor… In doua momente suntem la fel: cand ne nastem, si cand tragem linie. 🙂

    • TwiTiSh0r spune:

      Depresia nu ajuta la nimic. E important sa gasesti in tine un echilibru, sa inveti sa te iubesti si sa te accepti. Pentru ca oricine altcineva ar fi langa tine, nu te va iubi si nu te va accepta daca n`o faci tu in primul rand. E important sa zambesti si sa o faci sincer, pentru ca zambetul tau e ca o poarta catre sufletul tau.
      Viata e destul de grea si complicata si cu toate astea ese extrem de frumoasa, asa ca te sfatuiesc sa o traiesti cat mai bine cu putinta si sa dai afara depresia de tot!

      In esenta cred ca oamenii sunt la fel, numai ca sufletele noastre sunt cele care se deosebesc..

      Te pup cu drag!

  4. Sugar Queen spune:

    Frumos post şi frumos comentariu. I-ai răspuns Evei, dar parcă ai fi scris pentru mine…

  5. camy spune:

    Frumos..adevarat …parca ar fi fost scris de mine :))))) felicitari,chiar mi-a placut 🙂

  6. ornamente spune:

    Trist dar adevarat ….e bine ca zimbesti si sa te gindesti ca D-ZEU e cu tine in clipele grele. AMI PLACE MULT MELODIILE CARE LE-AI PUS. AS VREA SA AMI PUN SI EU PE BLOG DAR NU STIU.POATE AMI EXPLICI TU TE ROG .

  7. oaltaea spune:

    :)ma bucur ca ma citesti.Mi-am vazut gandurile mele si framantarile in acesta postare,putin mai altfel formulate

Lasă un răspuns

