Detour


Detour = A detour or diversion route is a route around a planned area of prohibited or reduced access

Viata mea = o ecuatie cu necunoscute care`si schimba constant cursul. But I don’t mind.

Life’s pretty amazing if you allow yourself to live it

Care`s limitele?

Cand te decizi ca un compromis e cea mai buna alegere pe care o ai de facut? Cand devine karma, mai importanta decat moralitatea? Cine seteaza limitele si cine decide cand suntem sau nu de condamnat?

Stiu ca exista vorba aceea zisa de Iisus Hristos „sa ridice piatra cine se crede curat”, doar ca modernismul ne impinge la multe lucruri pe care credeam ca noi nu va trebui sa le facem. Cred ca e usor sa judeci si sa condamni oameni, dar sunt convinsa ca e foarte greu sa te aflii in papucii celui pus sa faca compromisuri. Si vorba aia, niciodata sa nu zici niciodata. Viata are niste modalitati absolut senzationale sa`ti dea peste ochi atunci cand ti`e lumea mai draga.

Vacantele s`au incheiat pentru o perioada, mi`am luat inima`n dinti si m`am apucat sa invat pentru examenele care urmeaza. Si pentru ca sunt foarte decisa sa iau niste note astronomic de mari imi petrec zilele si noptile doar prin apartament inconjurata de cursuri, carti, spete si alte asemenea.

Cand credeam ca viata mea a intrat pe un fagas linistit si fara chestii „extra” care sa`mi disturbe starea zen, se intampla intamplari care ma dau peste cap. Si atunci e bine sa ai la indemana inspiratia si laptopul ca sa scrii ce ai de spus.

In zile ca asta ma intreb de ce m`am lasat de fumat. Si apoi imi amintesc.. de banii aruncati pe fereastra care acum se duc in spa, salon si pantofi (da, atat de mult fumam) si bineinteles de rezistenta scazuta la efort. Dar totusi.. dupa o zi de genul mi`as dori sa am o tigare , un pahar de vin rosu si un barbat intelegator.

Nu stiu cati dintre voi stiu cum e sa crezi ca ti`ai gasit alesul si sa constati dupa ceva timp ca in niciun caz nu e el alesul. Si Doamne, am mai zis si repet, nu sunt materialista, dar nici idioata. Imi doresc lucruri frumoase si excursii exotice pentru ca e normal sa`ti doresti ce e mai frumos. Sunt foarte multumita cu viata mea, dar asta nu inseamna ca imi doresc sa am langa mine un barbat care nu are ambitie si se multumeste sa ramana pe loc.

Motiv pentru care m`am hotarat sa accept sa`mi schimb statutul. Nu e inca momentul sa apartin unui singur barbat. Iar eu sunt foarte multumita cu asta, deocamdata.

Cred ca o sa fac o plimbare de weekend in Italia si ma voi intoarce cu forte proaspete si povestiri 🙂

Weekend placut!

cu drag,

Ea

Niciodata sa nu`ti fie frica de noi inceputuri.

16 gânduri despre „Detour

  1. Sugar Queen spune:

    Noi începuturi. Spa, salon şi pantofi. Şi plimbări. – Perfect.

    p.s. Şi cum credeam, sufletele sunt făcute ca să ardă, ăsta e motivul pentru care o luăm de la capăt şi lăsăm în spate… Bonne chance!

    Cu drag,
    Paula

  2. excespervers spune:

    aaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    aaaaaaaooolllllleeeeeeeeeeuuuuuuuuu … vreau si euuuuuuuuuuuuuuuuuu – italia :X:X:X oferteeeee :X:X:X:X:X:X::X

    imi urla sufletul 😦

  3. agathapurple spune:

    tocmai m.ai pus pe ganduri…. ma bucur mult pentru tine…. hugs :*

  4. xxl spune:

    Turbulente in paradis? Sau, te pomenesti ca sunt doar goluri? 🙂

  5. xxlweblog spune:

    Stai asa sa-mi pun centura de siguranta 😀

  6. xxl spune:

    Nu s-ar putea sa schimb punga pe un Courvoisier? 🙂

  7. astamik spune:

    1.Imi place foarte mult cum scrii si cum iti asterni gandurile pe…:-? blog
    2.Pacat ca te-ai lasat de fumat. Dupa o zii naspa chiar iti trebuie o tigare-2-3, un pahar de vin, dar barbatul nu este o necesitate. Mai ales daca se gaseste si el sa tipe… Mai bine il stergem din aceasta ecuatie.
    3.Bafta in continuare! :*

    • TwiTiSh0r spune:

      :))

      Eu zic ca e fenomenal de bine ca m`am lasat de fumat. Dupa jde ani in care mi`am nenorocit plamanii.. ma simt renascuta! Merge cafeaua si chiar si vinul fara tutun. Garantat!
      Barbatul nu e o necesitate, dar e atat de folositor de multe ori incat fara nu prea merge. Exista si barbati care merita 🙂
      Sarbatori fericite! :*

      • astamik spune:

        Da normal ca este bine, dar cateodata o tigare este bine venita. In legatura cu barbatul: sunt de acord, dar trebuie, ca niste fete istete sa reusim sa fim ok si fara. Si stiu ca sunt barbati care merita. Chiar stiu. Este fraza pe care o repet la toate prietenele mele. Multumesc, Sarbatori fericite si tie :*

Lasă un răspuns

