Inainte de inainte de Ajun :)


 

my favorite one 🙂

 

Se apropie cu drag Sarbatorile mele preferate. Astept cu nerabdare macar un pic de zapada, ca de frig sunt satula.

In final lucrurile se astern frumos, la fel ca zapada mea draga. Se cern cele rele de cele bune si ca bottom line sunt multumita si fericita. Cand e frig, putine sunt persoanele care fac lumea sa para mai calda. 🙂

Am de gand sa respect traditiile si sa`mi fac bradutul in familie exact in Ajun de Craciun. Si daca ar fi sa`i cer ceva Mosului i`as cere sanatate si fericire pentru toata lumea!

Poate o sa mai am timp sa scriu ceva in prag de Ajun..

Salutari de unde sunt, oriunde ati fi!

P.S. Am toate motivele sa fiu fericita! Si n`am cuvinte sa descriu fericirea!!!

6 gânduri despre „Inainte de inainte de Ajun :)

  1. agathapurple spune:

    ciudata chestia… cand erai sad scriai mai des… no idea why…. and now? share girl 😀 ma bucur ca esti happy… sarbatori fericite by the way…. hugs and kisses… :*

    • TwiTiSh0r spune:

      Asa am zis eu.. tre`sa se existe o explicatie.. o sa incerc sa sheruiesc, tre`sa`mi regasesc literele! Sarbatori fericite si tie, poate ne mai recititm totusi pana atunci 🙂 :* right back @ ya

  2. xxl spune:

    „Vremea calului este nechezatul.” 🙂

  3. xxl spune:

    Nu te grabi sa afli.
    Ba pe-al tau 🙂

Lasă un răspuns

