Intre stari


Stiu ca vi se pare pesimism, dar nu e.. e un optimism cu dor..

Zi cu soare..

In sfarsit. Cand nu apare ma apuca un dor de razele lui blande incat imi vine sa deschid fereastra si sa tip dupa el. Azi e peste orasul meu drag fleoscait de zapada. Se apropie sarbatorile cu o repezeciune care ma sperie. Ma sperie pentru ca va fi primul Craciun fara tata. Primele cumparaturi de Craciun, primele cadouri, bradul, impodobirea.. nu stiu cum o sa fie, dar stiu ca n`o sa ma pot bucura pe deplin.

Cred ca asta este partea trista a Sarbatorilor, faptul ca cei dragi, cei care impatrtaseau aceleasi sentimente cu tine nu mai sunt aici. Intr`un fel mi`am pierdut cel mai bun prieten odata cu tatal meu. Si stiu ca`i perioada cand optimismul ar trebui sa se reverse din fiecare por si sa ma bucur alaturi de toti ceilalti, dar cine n`a trecut prin asta nu poate intelege.

De la cel mai nesimnificativ detaliu pana la imaginea de ansamblu toate`mi zic ca tata nu`i aici. Deficil. Dar vreau nu vreau imi rearanjez randurile si ma apuc de treaba. Curatenie, mancare, brad, globuri, cadouri, cumparaturi in oricare ordine..

Nu`mi doresc prea multe de sarbatori , iar pentru Anul Nou am niste rugaminti fierbinti simple. Mi`as dori sa am un an fara evenimente tragice majore, cu sanatate, dragoste si liniste. Restul.. vin singure. Cred.

Zi cu soare ca sa ne mai incalzeasca putin gheata care s`a asezat peste suflete si zambetele friguroase. Soare ca sa nu uitam ca speranta de mai bine nu e o utopie si ca „mai binele” incepe cu el.

Viata se modifica in fel si chip, uneori inimaginabila, asa ca bucurati`va sincer de tot ce aveti acum!

Ea

4 gânduri despre „Intre stari

  1. AnuskaMaya spune:

    Hey.Vroiam sa ti spun ca ti am citit cam toate postarile si imi place cum scrii. pana acum am avut impresia ca esti mai mare si acum cu ” sarbatorile cu tata” nu mai stiu ce sa cred. Din curiozitate cam intre ce ani te cuprinzi?

Lasă un răspuns

