Spre Revelion


Se muleaza pe sentimentul „dulce” amar de Sarbatori. Ma opresc din vorbit ce pot sa mai zic?

La vremuri noi oameni noi. Sau asa ar trebui. Dar nu de fiecare data unu si cu unu fac doi. Uneori fac trei, alteori nu fac nimic. Nu stiu sa spun cum e viata asta, dar pot sa spun ca uneori pare foarte intortocheata. Si pare asa, in general, cand lucrurile nu ies cum imi doresc eu. Si poate ca eu imi doresc prea mult, prea repede cu oamenii care`si cauta inca punctul de plecare, venire sau orientare.
Pentru mine toate astea nu inseamna nimic. Am mai vazut filmul asta. L`am vazut si pe ala in care eu sfarsesc, over and over, cu inima franta si Fat Frumos se face ca ploua. Am vazut multe filme la viata mea. Dar mi`as dori de data asta sa se faca unul nou si pentru mine. Ca m`am cam plictisit si`s prea tanara sa ma fi plictisit de pe acum de toate astea.
N`am scenariu, nici nu`mi doresc unul neaparat. Dar mi`as dori putina.. stabilitate. Un stalp. O prezenta constanta care sa nu fie psihopat, gelos, posesiv, agresiv etc. O prezenta masculina care sa vrea sa fie constanta mea in ecuatia asta. El ma iubeste. Si eu pe el. Dar uneori iubirea nu e de ajuns. Ecuatiile cu prea multe necunoscute dau batai de cap care ma fac sa vreau sa o iau pe campii mai repede decat sa stau sa gasesc solutii. Si nu`i frumos. E noroi acum pe campii.
Au trecut sarbatorile. Si ale mele au fost seci si ciudate. Cum n`au mai fost niciodata. Au trecut repede, n`am simtit niciun fior si singura frumusete a lor a fost faptul ca afara au fost 15 grade si soare. Avantaj eu ca iubesc vremea calduroasa. N`am fost singura cum as fi vrut cu disperare ci m`am trezit cu membrii familiei imputinate peste mine. Surpriza! Sau..
Dar spre sanatatea mea psihica si norocul meu am ramas in aceeasi formula. Eu. Si de Revelion ma ascund. Nu de alta dar in perioada asta am toleranta 0 in fata prostiei si mitocaniei. Asa ca ma tin in siguranta acasa decat sa sar in gatul vre`unuia.
Ma gandesc la New Year’s Resolutions si revin..

Un pahar de vin si ganduri insirate bezmetic..

Ea

3 gânduri despre „Spre Revelion

Lasă un răspuns

