Tired, but here


 

 

Nu stiu de ce dar melodia asta e din filmul meu de doua zile.

Ceata. Multe examene. Oboseala cronica. N`am vorbele la mine. Da` melodia asta merita sa fie data la maxim pe refren .. are ceva ce`mi place.

 

Ea

 

P.S. Sa vorbeasca cineva cu soarele daca`l gaseste, ca mi se cam termina bateriile!!

4 gânduri despre „Tired, but here

  1. Sugar Queen spune:

    Şi mie îmi place. 😀 Cât despre Soare, e un egoist…

  2. Elza spune:

    cum sari tu d ela o stare la alta 🙂

Lasă un răspuns

