Aproape de 1


 

Fix you.. fix me..

 

Melodie`n miez de noapte. Acorduri ciudate. Ganduri invalmasite. Fum de tigare. Si doar ma lasasem. Dar.. vremurile grele cer artilerie grea. Mi`e viata zbuciumata si visele trebuiesc refacute. Nu m`am incadrat niciodata in tipare, pentru ca dupa parerea mea au fost prost facute. Regulile sunt pentru a fi incalcate. Dar asta e unul din momentele in care tanjesc dupa stabilitate si de o pauza de la probleme.

Astea vin mereu buluc si niciodata singure. Si vin atunci cand ma astept mai putin. Mi`era aiurea inainte, acum mi`e greu. Nu disper, ca doar optimismul si zambetul de pe fata mi`au fost prieteni o viata intreaga. Dar mi`e un dor de tata teribil. A trecut fix un an azi. Inca nu m`am umflat de plans. Dar dorul asta.. mai ales acum. Daca ar fi fost aici, ar fi stiu exact ce`mi trebuie. Un pahar de whisky si o portie buna de ras.

Trec anii.. clipele devin amintiri. Oamenii se perinda prin vietile noastre fara sa se mai intrebe ce lasa si ce iau din noi. Ne desprind in bucatele de care se descotoresesc cand ies pe usa. Uitam sa ne amintim.. sau refuzam. Ne mintim constant ca asa e acum, astea`s vremurile. Nu mai e timp pentru politete si buna vointa. Nu mai e timp pentru nimic. Nici de sex. Ce sa mai zic de dragoste?  Ce sa mai zic de timp pentru a cunoaste oamenii din fata noastra. Traim fara sa simtim viata. Si viata trece. Te trezesti intr`o zi si tragi linie. Ce ramane dupa ea? Cine mai stie? Cui ii mai pasa?

Stiu ca problemele trec. Si mai stiu ca si solutiile apar si`s mereu la indemana daca stii cum sa le gasesti. Dar s`au adunat multe. As vrea sa pun pauza si sa`mi iau o vacanta. Sa fug putin undeva departe. Pana atunci insa, raman aici sa ma ocup de viata mea si a altora. Un umar de plans, o vorba buna, un zambet, o incurajare. Eu stiu ca asa se face viata mai buna. Pe principiul daca poti sa faci bine, fa`l, daca nu, macar nu face rau.

Sa vina vremurile alea bune.. si zambetul real pe buze.. si lacrimile de mult uscate. Sa vina, ca eu sunt tot aici, n`am plecat. Nici dorinte nu mai am de cerut.. am doar vise de refacut.

Ea

P.S. revin cu acelasi sfat „Viata se modifica in fel si chip, uneori inimaginabila, asa ca bucurati`va sincer de tot ce aveti acum!”

9 gânduri despre „Aproape de 1

  1. xxl spune:

    Daca tot ai revenit la artileria grea, ai fi putut opta pentru trabuc, sau si mai bine pentru…pipa :))

  2. Elza spune:

    eu cred ca tanjesti dupa o iubire cu nabadai 🙂

  3. Elza spune:

    o primavara asa cum ti-o doresti, visezi… 🙂

  4. Ador melodia,iar postul e foarte frumos.

Lasă un răspuns

