Din deplasare


 

 

Deplasare de toate, departe. As vrea sa fiu in Alaska daca s`ar putea. Departe de toate probleme astea zilnice nenorocite de care m`am saturat pana peste cap. Cand ziceam ca toate incep sa se alinieze in formatii de cate doua, cand ziceam ca viata mea e pe cale sa se linisteasca si ca n`o sa mai am parte de evenimente neplacute, ei bine, atunci s`a intamplat intamplarea. N`am de gand s`o povestesc pentru simplul fapt ca sunt atat de satula de tot ce s`a intamplat incat as dori sa nu mai discut niciodata desprea asta.

Viata e dura, stiam asta, e si frumoasa nu pot s`o neg. Dar uneori mi se pare grea. Si asta e unul din „uneori”. Ne vedem nevoiti sa ne remodelam visele, sa renuntam la unele, sa ne remodelam vietile. Rad, pentru ca fara optimismul specific n`as mai fi eu. Dar uneori as vrea atat de tare sa`i dau doi pumni in cap persoanei care ma face sa trec prin toata zapaceala asta.. Cel mai greu lucru in viata e sa faci bine cuiva. Si cum oamenii fug de tot ceea ce reprezinta efort din partea lor, prefera sa loveasca in stanga si`n dreapta, indiferent de victimele pe care le lasa in urma sa. Poate ca sunt prea buna de felul meu si poate ca am asteptari prea mari de la oamenii din viata mea.. dar asa sunt eu.

 

N`am mai scris pentru ca n`am timp si pentru ca nu stiu ce sa scriu..si nici nu stiu cand am sa mai gasesc un strop de ceva pe care sa`l pot scrie aici. As vrea sa impartasesc lucruri frumoase.. dar in afara de faptul ca am persoane foarte dragi aproape care ma sustin si ma ajut sa merg mai departe cu capul sus, n`am.

 

Doamne ajuta!

 

Ea [suparata]

8 gânduri despre „Din deplasare

  1. xxl spune:

    Haide mai, am auzit eu ca vin vremuri mai bune 🙂

  2. xxl spune:

    Nu e general, e amiral si val-abil pentru toata lumea, ai putintica rabdare 🙂

  3. Elza spune:

    hai nu mai fii suparata… life will smile for you

Lasă un răspuns

