Almost there


Trece timpul. Repede. Uneori parca nici nu`l mai simtit. Trec zilele cu repeziciune. Azi e joi, maine e miercuri iar si una dupa alta se duc. N`am avut in general probleme cu timpul, n`am regretat trecerea lui. Am incercat sa invat din greseli, sa nu le mai repet, sa accept orice aduce timpul. Dar ma uit in spate la ultimul an care a trecut si nu pot sa nu`l compar cu un rollercoaster, in parte datorita senzatiei de gol in stomac pe care ti`o da, pe de alta parte datorita suisurilor si coborasurilor rapide. Anul trecut in preajma pastelui ma luptam cu durerea lasata de disparitia prematura din viata mea a tatalui meu. Anul asta ma gasesc departe de tot ce insemna „acasa” pentru mine, fizic si sufleteste. Am redefinit „acasa”. Mi`am dat seama ca „acasa e acolo unde ti`e inima” si ca o casa, nu e un camin. S`au schimbat atatea intr`un an de zile incat nu`mi vine sa cred. M`am schimbat si eu, fara sa vreau, in tot amalgamul asta de evenimente. Imi place sa cred ca am devenit mai buna. Am devenit , fara sa vreau mama, tata, cea mai buna prietena pentru un suflet chinuit. Ca al meu. Ne tinem de mana si mergem mai departe. Avem alaturi de noi un om minunat din toate punctele de vedere. Fara de care speranta, visele si tot ce e mai bun in noi s`ar fi pierdut cu certitudine.

Nu`s multi oameni care sa`ti deschida usa casei si sa te faca sa te simti de parca orice problema , oricat de mare, se va rezolva cu certitudine daca ai credinta si mergi mai departe. Asta e rolul mamei, dar a mea a picat de mult testul mamei.. Nu`s multi oameni care sa imparta cu tine tot, de la haine pana la zambete. Si pentru femeia asta speciala am toata dragostea si recunostinta mea. Imi doresc doar sa pot sa ii rasplatesc bunatatea intr`o zi. E definitia a tot ceea ce insumeaza bunatatea, credinta, mirosul de „acasa”, caldura, speranta si urmarul pe care sa plangi cand viata`ti da suturi in fund. E persoana care`ti zambeste dimineata, care`ti face ceai cand te doare burta, care te alina cand ai ochii tristi, care te face sa razi cand mai ai putin si vrei sa plangi, care te impinge de la spate cu putere si`ti zice ca esti bine si trebuie sa crezi asta. E o mama in adevaratul sens al cuvantului. E mama pe care n`am avut`o niciodata.

Vine Pastele , dar eu nu simt nicio sarbatoare. Si mi`as dori. Enorm. Sa treaca perioada asta grea si sa intram intr`o normalitate. Sa treaca tot ce doare si sa putem zambi din tot sufletul. Am credinta si speranta ca totul va fi bine in final. Stiu ca nimic nu vine pe gratis si pentru fericire trebuie sa lupti, ori altfel toata lumea ar zambi constant.

Va urez tot ce e mai bun si sa nu va pierdeti speranta niciodata!

Ea

[You just have to wish it hard enough.. it will happen eventually]

11 gânduri despre „Almost there

  1. Elza spune:

    cred ca nu conteaza cate mame avem intr-o viata. daca isi indeplinesc menirea de mama, atunci e un mare plus 🙂

  2. siko spune:

    frumos…si eu ma trezesc intr-o monotonie oarba, in care totul pare la fel, doar pentru ca asa il faci fara sa vrei.Poate Pastele acesta va fii mai special,oricum eu asa simt ca va fii. 😀

  3. Mihaela spune:

    Specialul vine odata ce tu iti doresti asta. Daca te gandesti ca nu o sa fie special chiar nu va fi. Alege sa faci ceva cu totul neasteptat de paste, ceva care sa simti ca te rupe de tot ce e urat. Asa o sa ramai cu o amintire superba.

    • TwiTiSh0r spune:

      Specialul este undeva in noi. E oglindirea a ceea ce avem in suflet. O sa fie special, asta stiu pentru ca sunt inconjurata de oamenii pe care`i iubesc. Problemele sunt acolo, fie ca vrem sau nu, dar zilele astea o sa leg de o ancora si le arunc in mare. Poate raman acolo 🙂 Mersi pentru vorbele frumoase!

Lasă un răspuns

