Printre picaturi



Soare, cafea, uneori cafea pe o terasa cu presa printre degete, tigarea. Nu`s prea multe motive de zambete, dar zambesc. telefonul are o treaba sa sune, dar sunt asa de feng sui, incat raspund doar daca`mi place ce scrie pe ecran. Uneori facebook, uneori citesc bloguri. Nu fac prea multe, nu`s nici fericita, nici suparata. Mi`as dori cateva lucruri, dar nu`s urgente, asa ca ma multumesc cu ce am acum.

Nu ma mai stresez cu oamenii care ma sacaie, cred ca daca`i ignor destul de mult, vor disparea inapoi in lumile lor pline de nemultumire. Am constatat ca nici greu de multumit nu sunt. Am descoperit multa muzica buna si ma delectez cu ea in fiecare zi.

Nu`s multe de scris si tocmai de aia nu scriu. Dar citesc. Asa, de curiozitate sa vad cum e viata altora. Astept finalul fericit cu muuuulta rabdare, pentru ca oricum altceva n`am de facut.

Si ma bucur de primavara asta care s`a lasat mult asteptata!

Va pup cu drag,

Ea

8 gânduri despre „Printre picaturi

  1. sufletgol spune:

    …multa intelepciune sesizez…de as avea si eu rabdarea ta si de nu m-as consuma ca anumite nevoi nu-mi sunt satisfacute poate as fi un om mai fericit…
    Hugs…

  2. INTJ spune:

    nu`s nici fericita, nici suparata” … oare nu-i asta definitia corecta a fericirii? adica acea stare de bine care e doar temporar „condimentata” cu zahar si/sau sare? 🙂

    • TwiTiSh0r spune:

      Definitia corecta a fericirii nu cred ca exista, dar daca ar fi sa o aleg as zice, ca mi`ar mai trebui inca putine lucruri si chiar m`as considera un om fericit. Dar nu`i bai, daca e sanatate si cei dragi aproape, eu zic ca ar trebui sa ne consideram fericiti.

  3. xxl spune:

    Ei da, dar ti-ai luat palarie si ai schimbat rujul, doar trabucul a ramas nestins:)))

  4. Vicky Miracle spune:

    M-am regasit in postul tau) Si eu trec cam prin aceleasi faze la moment…So, you are not alone :D:D

Lasă un răspuns

